تقدیر از ۷۰ دانش آموز طرح جهادی بخش زبرخان در قدمگاه

مسئول بسیج دانش آموزی خراسان رضوی گفت: از ۷۰ دانش آموز طرح جهادی بخش زبرخان در کانون فرهنگی تربیتی شهید مطهری قدمگاه تقدیر و تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  حجت الاسلام مهدی جعفری مسئول بسیج دانش آموزی خراسان رضوی گفت: از ۷۰ دانش آموز طرح جهادی بخش زبرخان در کانون فرهنگی تربیتی شهید مطهری قدمگاه تجلیل شد.
 
او با اشاره به اینکه این دانش آموزان در قالب اردو‌های جهادی مشغول به کار هستند، ادامه داد: این اردو‌ها در قالب بازسازی و بهسازی مدارس شامل رنگ‌آمیزی، تعمیرصندلی، نیمکت و فضاسازی مدرسه توسط دانش آموزان دختر و پسر بخش زبرخان درحال انجام است.

مسئول بسیج دانش آموزی خراسان رضوی گفت: این اردو‌ها در قالب فعالیت‌های فرهنگی و علمی در مناطق محروم در ایام سال نیز ادامه دارد.

جعفری اخلاص بسیجیان در کمک به هموطنان را یادآور شد و به تعبیر رهبرمعظم انقلاب اسلامی در مورد تشکر و سپاس خداوند از این نیرو‌های با اخلاص اشاره کرد و افزود: در بسیج دانش آموزی برنامه‌های اردویی و خدماتی برای این نیرو‌های جهادی تدارک دیده ایم که اعزام به راهیان نور و اردو‌های تفریحی بخشی  از این برنامه‌ها است.

انتهای// د.ف
 

تقدیر از دانش اموزان جهادی زبر خان در قدمگاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.