دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان:

نیاز به لشگر قوی جبهه سایبری/ ورود نوجوانان به عرصه رسانه‌ای کشور ضروری است

تاریخی گفت: امروزه نوجوانان باید در جبهه سایبری قدرتمندانه وارد میدان شوند.

لشگر قوی سایبری مورد نیاز است/ ورود نوجوانان به عرصه رسانه‌ای کشور ضروری استبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  حسین تاریخی، دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در اختتامیه جشنواره رسانش که در حوزه هنری برگزار شد، اظهار کرد: معتقدیم در فضای انقلاب اسلامی، کار‌های بزرگی می‌توانیم انجام دهیم.

او ادامه داد: تحقق این کار‌های بزرگ، تنها با افراد دارای سنین بالا ممکن نیست؛ هر جا کشور به نوجوانان اعتماد کرد، افتخارات ارزشمندی را رقم زد.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان بیان کرد: از ابتدای انقلاب تا کنون، زمانی که نوجوانان وارد عرصه مبارزات انقلابی و جنگ شدند، کار سرعت خوبی پیدا کرد و اکنون باید این نوجوانان در عرصه رسانه وارد شوند.

تاریخی با اشاره به اینکه یکی از چالش‌های جدی انقلاب خلاء در حوزه اتفاقات رسانه‌ای است، تصریح کرد: بسیاری از نوجوانان با این خلاء دست و پنجه نرم می‌کنند و با توجه به اینکه ما پرچمدار جنبش دانش آموزی هستیم، اتفاق رسانش را نشأت گرفته از کاری جدی می‌دانیم، چرا که نیازمند لشکر سایبری توانمند هستیم.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با بیان اینکه اکنون عرصه مبارزه سایبری است، گفت: برای موفقیت در این پیکار باید منسجم باشیم. اتفاق جدی‌تری که باید در مجموعه شرکت کنندگان به جز مدال‌ها و رتبه‌ها در این جشنواره بیفتد، توجه به اهمیت کار و پیوستگی اجرای آن است.
بیشتر بخوانید: فضای سایبری فرصت و تهدیدی پرمخاطره است
او اظهار کرد: هجمه‌هایی که به ما وارد می‌شود، نیازمند جبهه‌ای قوی در این مبارزه است و فضایی که اکنون از طریق رسانش در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت، تاثیر بسزایی در فضای مجازی دارد.

تاریخی تصریح کرد: تجربه کار انجمنی به ما یاد داد که اسیر و مقهور امکانات و تجهیزات نباشیم و در تحقق آرمان‌ها و اهداف اجازه ندهیم این مسائل مانع رسیدن ما به هدف‌ها شود.

خلاء بروز استعدادهای هنری در جامعه

در ادامه شهاب اسفندیاری، رئیس دانشگاه صدا و سیما اظهار کرد: جبران ناپذیرترین خسارات در سال های گذشته، موضوع نیامدن استعدادهای هنری و ادبی به سمت عرصه‌های هنری و ادبی است که باعث می شود، فرهنگ، دین، انقلاب و ملت ما دیده نمی‌شود.

او ادامه داد: متاسفانه به اجبار والدین و مدرسه، استعدادهای زیادی به دلیل نبود فرصت کافی از عرصه هنر حذف شدند.

اسفندیاری با اشاره به اینکه کارهای نکرده هنری بسیاری داریم، گفت: این وظیفه نوجوانان و جوانان فعلی است که تاریخ پنهان مانده را برای ملت خود و جهانیان آشکار کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار