بسته حوادث ۲۸ مردادماه ۹۸؛

نگاهی به حوادث امروز دوشنبه ۲۸ مرداد در خوزستان

مهم‌ترین حوادث امروز، دوشنبه ۲۸ مرداد ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  مهم‌ترین حوادث در نقاط مختلف خوزستان در روز دوشنبه ۲۸ مردادماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

کلاهبردار مامور نما در بهبهان دستگیر شد

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان گفت: پس از دریافت گزارشی از یک شهروند با ۱۱۰ مبنی بر حضور فردی مشکوک در محل کسب وی، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستانجهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او افزود: فرد موردنظر را که با کلاهبرداری، خود را مامور انتظامی معرفی و با استفاده از یک فقره حکم قضائی جعلی که از قبل بنام صاحب مغازه تهیه کرده بود، قصد اخذ مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال از آن شهروند را داشت، شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

سرهنگ عزیزی بیان داشت: در بازرسی بدنی صورت گرفته از متهم تعدادی احکام قضائی جعلی و همچنین یک رشته دستبند کشف شد.

فرمانده انتظامی بهبهان تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرد، همچنین تحقیقات برای کشف سایر جرایم احتمالی در دستور کار قرار دارد.

این مقام مسئول ادامه داد: برای متهم تشکیل پرونده و به مرجع قضائی معرفی شد.

او در پایان گفت:  در هنگام مواجهه با افرادی که خود را مامور ارگان‌های دولتی، نظامی یا انتظامی معرفی می‌کنند ضمن مطالبه کارت شناسایی و حکم ماموریت، موارد مشکوک را سریعا از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

سارق پمپ های آب به نقطه آخر رسید

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: پس از وقوع چندین فقره سرقت پمپ‌های آب درمناطق شهر اهواز یموضوع و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی دردستورکار ماموران پلیس شهرستان اهواز قرارگرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۳۳ اهواز موفق شدند، با اقدامات اطلاعاتی یک سارق را حین سرقت شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

سرهنگ دالوند بیان داشت: متهم در تحقیقات پلیس به عمل آمده به ۱۰ فقره سرقت پمپ آب درنقاط مختلف شهراهواز اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز ادامه داد: متهم به مرجع قضائ تحویل گردید.

این مقام مسئول گفت: تجهیز ساختمان به دوربین‌های مداربسته یکی از راهکار‌های بسیارمهم و تاثیرگزار در امر پیشگیری از سرقت منزل  است.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در رامشیر

سرهنگ هدایت شهبازی فرمانده انتظامی رامشیر گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور دستگیری سارقان حرفه‌ای و برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی به مدت ۲۴ ساعت، پس از هماهنگی با مرجع قضائی در شهرستان  به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران انتظامی این فرماندهی موفق به شناسایی و دستگیری ۹ سارق و مجرم سابقه دار شدند، که در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهمان ۳ قبضه سلاح غیرمجاز و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف شد.

سرهنگ شهبازی تصریح کرد: همچنین در اجرای این طرح ۶ دستگاه خودرو و ۷ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف، تعداد ۲۱ واحد صنفی نیز مورد بازدید قرار گرفت که به ۱۷ واحد تذکر و اخطار پلمب داده شد و ۴ واحد صنفی نیز به دلیل رعایت نکردن قوانین و ضوابط انتظامی پلمپ شد، همچنین متهمان به ۵ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی رامشیر ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند، از شهروندان خواست  برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.