اعزام ۱۰۰ مبلغ بومی به مناطق مختلف همدان در ایام غدیر

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از اعزام یکصد مبلغ بومی به مناطق مختلف همدان در ایام غدیر خبر داد.

اعزام ۱۰۰ مبلغ بومی به مناطق مختلف همدان در ایام غدیربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی همدان در ایام غدیر اظهار کرد: در این ایام مجمع‌های مردمی زیر نظر ما برنامه‌های مختلفی را نظیر برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع در پارک‌ها و فضا‌های سبز برگزار می‌کنند.

او افزود: این برنامه‌ها از ابتدای عید قربان آغاز شده و تا بعد از عید غدیر یعنی میلاد امام کاظم (ع) و روز مباهله ادامه خواهد داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه در ایام غدیر تقریباً ۱۰۰ مبلغ بومی به منطق مختلف استان اعزام شده‌اند افزود: این مبلغان بیشتر تمرکز بر تبیین ضرورت امر ولایت و امامت و نقش امر امامت در جامعه اسلامی خواهند داشت.

او با بیان اینکه امسال برنامه‌های ایام غدیر با برنامه‌ریزی دقیق‌تری برگزار می‌شود گفت: در تمام شهرستان چند برنامه متمرکز در پارک‌ها برگزار می‌شود که پیش‌بینی بر حضور جمعیت ۲ هزار تا ۲ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت است.

نظیری با اشاره به اینکه در شهرستان همدان چند مراسم شاخص در نظر گرفته شده که عمده برنامه‌ریزی آن توسط جامعه ایمانی مشعر در فضای بیرون برگزار می‌شود افزود: امشب در پارک کنار مسجد سیدالشهدای کوی مدنی برنامه بسیار خوبی برگزار می‌شود.

او  بیان کرد: تمام این برنامه‌ها توسط گروه‌های مردمی با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ د 

جشن غدیر با حضور مبلغان در استان همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.