نیرو‌های اماراتی از عناصر وابسته به منصور هادی در «ابین» خواستند تسلیم شوند

نیرو‌های کمربند امنیتی وابسته به شورای انتقالی جنوب، پایگاه عناصر منصور هادی در شهر زنجبار مرکز استان ابین را محاصره کردند.

نیرو‌های اماراتی از عناصر وابسته به منصور هادی در «ابین» خواستند تسلیم شوندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، نیرو‌های موسوم به کمربند امنیتی وابسته به امارات در جنوب یمن پس از تسلط بر استان عدن، عملیات خود را در استان ابین این کشور و بیرون راندن نیرو‌های وابسته به عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن و مورد حمایت عربستان، آغاز کردند.

«معمر الاریانی» وزیر اطلاع‌رسانی دولت (منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی و فراری) در یمن فاش کرد نیرو‌های کمربند امنیتی وابسته به شورای انتقالی جنوب، پایگاه نیرو‌های ویژه امنیتی در شهر زنجبار مرکز استان ابین را محاصره کردند و از آن‌ها خواسته‌اند تسلیم شوند.

منابع محلی پیش از این از تنش در شهر زنجبار مرکز استان ابین خبر داده بودند. به گفته این منابع، نیرو‌های وابسته به شورای انتقالی جنوب، ساختمان فرماندهی پلیس استان ابین و پایگاه نیرو‌های ویژه امنیتی را در این استان محاصره کردند. بعضی میانجی‌های قبیله‌ای برای جلوگیری از درگیری مسلحانه بین دو طرف تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار