معاون عمرانی استاندار قزوین:

تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های دستگاه ها برای خدمات رسانی به زائران اربعین

معاون عمرانی استاندار قزوین در جلسه کمیته زیرساخت اربعین گفت: همه دستگاه‌ها باید از تمام توان خود استفاده کنند تا بتوانیم اربعین امسال را مثل هر ساله هر چه با شکوهتر برگزار و به زائران خدمات رسانی کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی فرخ زاد معاون عمرانی استاندار در جلسه کمیته زیرساخت اربعین با تاکید بر استفاده از همه ظرفبت‌های دستگاه‌ها برای خدمات رسانی به زائران گفت: پیش بینی می‌شود امسال تعداد زائران اربعین افزایش یابد.

فرخ زاد افزود: تجهیز موکب‌ها با هماهنگی و معرفی نامه کمیته زیرساخت اربعین و عتبات عالیات باشد تا امکانات و تجهیزات به طور متناسب بین موکب‌ها توزیع شود.

او تاکید کرد: شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان برنامه ریزی و آمادگی لازم را داشته باشند، مساجد و مجتمعات بین راهی کنترل شود و برای خدمت رسانی سریعتر ماشین‌های آتش نشانی در مسیر‌های رفت و برگشت پیاده وری مستقر شوند.

معاون عمرانی استاندار افزود: با توجه به اینکه ۴۰ الی۵۰ درصد زائران از مسیر استان عبور می‌کنند، نیاز است آنتن دهی در برخی نقاط تقویت شود.

فرخ زاد افزود: امسال از سویی استان قزوین در حال بازسازی مناطق سیل زده است و باید بتوانیم با برنامه ریزی بهتر در زمینه اعزام ماشین آلات سنگین هماهنگی‌های لازم را انجام دهیم.

او اضافه کرد: همچنین بیمارستان صحرایی مدیریت بحران که دو سال متوالی است به محل اعزام شده، امسال نیز برای خدمات رسانی مطلوبتر اعزام شود.

انتهای پیام/ک

جلسه کمیته زیرساخت اربعین در قزوین 

برچسب ها: اربعین ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.