آیت الله نوری همدانی در تماس تلفنی با آیات یزدی و آملی لاریجانی:

بار دیگر دشمنان را مایوس و نا امید کنید

آیت الله نوری همدانی گفت: لازم می‌دانم به هر شکلی که صلاح است این موضوع حل و فصل و بار دیگر زمینه یاس و نا امیدی دشمنان فراهم شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  تعدادی از طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با آیت الله نوری همدانی دیدار و از این مرجع تقلید درخواست کردند که درباره مطالب منتشر شده فی مابین آیت الله یزدی و آیت الله آملی لاریجانی اقدام کنند.

در پی این درخواست، آیت الله نوری همدانی در تماس‌های جداگانه‌ای با آیات یزدی و آملی لاریجانی گفت‎وگو کرد.

آیت الله نوری همدانی در تماس تلفنی با آیات یزدی و آملی لاریجانی، ضمن تبریک عید سعید غدیر با اشاره به جایگاه علمی و سوابق انقلابی، مبارزاتی و خدماتی آیت الله یزدی و همچنین مراتب علمی، مدیریتی و خدماتی آیت الله آملی لاریجانی، گفت: الحمدلله شما بزرگواران خدمات فراوانی داشته اید و دارید و این موضوع پیش آمده موجب ناراحتی دوستان نظام و انقلاب و خوشحالی دشمنان گردید.

آیت الله نوری همدانی افزود: لازم می‌دانم با هر شکلی که صلاح می‌دانید این موضوع حل شود و بار دیگری یاس و ناامیدی دشمنان را فراهم ساخته و موجبات خرسندی دوستان انقلاب را فراهم آورید.


بیشتر بخوانید: توصیه آیت الله مکارم شیرازی به کسانی که نامه‌های تند و تیزی بر ضدّ یکدیگر منتشر کرده اند


سخنان آیت الله محمد یزدی، رئیس جامعه مدرسین در دیدار مسئولان مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم درخصوص رئیس سابق قوه قضاییه و پاسخ آیت الله صادق آملی لاریجانی منجر به بازتاب‌های گسترده‌ای در کشور شد.

انتهای پیام/ش

سخنان آیت الله  یزدی درخصوص رئیس سابق قوه قضاییه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار