مهمانان ویژه برای پرسپولیس در دیدار افتتاحیه لیگ برتر

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پارس جنوبی جم روز «پنج‌شنبه» برگزار حواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس درحالی باید در چارچوب هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف پارس جنوبی جم برود که امیدوار است با هدایت گابریل کالدرون آرژانتینی بتواند به مقام قهرمانی برسد. این مسابقه برای سرخپوشان مهم است و درصدد هستند تا به پیروزی برسند.


بیشتر بخوانید:  برنامه ویژه کالدرون برای کاپیتان پرسپولیس


در این دیدار احتمال دارد تعدادی از اعضای سفارت آرژانتین در ورزشگاه آزادی حضور یابند. برخی از هموطنان گابریل کالدرون و تعدادی از اعضای سفارت آرژانتین در ایران، روز‌های قبل با حضور در محل تمرین سرخ‌ها به تماشای تمرین پرسپولیسی‌ها پرداختند و قرار است با هماهنگی‌های قبلی در استادیوم آزادی به تماشای بازی سرخ پوشان در دیدار افتتاحیه لیگ برتر بنشینند.

پرسپولیس در حالی در بازی اول خود در لیگ نوزدهم باید به مصاف پارس جنوبی جم برود که برگزاری این دیدار در استادیوم آزادی می‌تواند امتیاز مثبتی برای پرسپولیسی‌ها باشد.


بیشتر بخوانید: آشنایی با مهاجم برزیلی پرسپولیس/ سر زن قهار!


همچنین ساعتی پیش در فضای مجازی و رسانه‌ای شایعه شده بود که ایرج عرب بعد از عقد قرارداد با جونیور، با کارمندان باشگاه پرسپولیس خداحافظی کرده است. خبری که البته تکذیب شد و ایرج عرب هم در این خصوص اظهار نظری نکرده است.پیش از این هم گفته می‌شد عرب به وزیر ورزش گفته است که تنها تا پیدا شدن یک گزینه ایده‌آل، مدیرعامل پرسپولیس می‌ماند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار