مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام خبر داد؛

ایجاد پنج هزار و ۵۵۶ شغل در استان ایلام

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: تاکنون سه هزار و ۳۳۶ طرح اشتغال روستایی با اعتبار ۱۸۳ میلیارد تومان و ایجاد پنج هزار و ۵۵۶شغل در استان ایلام پرداخت شده است.

ایجاد پنج هزار و ۵۵۶ شغل در استان ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، شکرالله شیرخانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: در استان ایلام، ۷۷تشکل کارگری، ۳۵ تشکل کارفرمایی و ۶ کانون بازنشستگی وجود دارد.

او افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت، سپردن کار به خود مردم است و تشکل‌ها با دنبال کردن این هدف که اگر اعضای تشکل ها، وظایف خود را به درستی ایفا کنند، باری از دوش دولت برداشته می‌شود.

شیرخانی ادامه داد: تشکل ها، می‌توانند به عنوان یک بنیاد منجسم و قوی در عرصه تولید ایده در تصمیم سازی و تصمیم گیری ایفای نقش کنند.

او یادآور شد: با تلاش استاندار ایلام و مجموعه مدیران دستگاه‌های ذیربط، استان ایلام آرام‌ترین استان کشور از نظر مسائل و مشکلات واحد‌های کارگری است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام اضافه کرد: ۴۸ واحد کارگری مشکل دار در استان شناسایی شدند که بعد از پیگیری‌های استاندار و برگزاری جلسات متعدد توسط این اداره کل به ۶ واحد کاهش یافت.

او عنوان کرد: تاکنون سه هزار و ۳۳۶ طرح اشتغال روستایی با اعتبار ۱۸۳ میلیارد تومان و ایجاد پنج هزار و ۵۵۶شغل در استان ایلام پرداخت شده است.

انتهای پیام/ د

اختصاص اعتبار و ایجاد شغل در استان ایلام

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.