رحیمی: تیم سپاهان در کورس قهرمانی دوومیدانی قرار دارد/ امسال دوی ۴۰۰ متر سرعتش بالا است

دو و میدانی کار تیم سپاهان گفت: از امتیازات کسب شده در لیگ دوومیدانی راضی هستم و تیم سپاهان در کورس قهرمانی قرار دارد.

مهدی رحیمی دوومیدانی کار تیم سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیتش در لیگ دوومیدانی اظهار کرد: خدا را شکر که امسال باشگاه سپاهان در دوومیدانی تیمداری می کند و نتایج کسب شده در روز‌های ابتدایی لیگ دوومیدانی خوب بوده است. تیم سپاهان اولین سال است که در لیگ شرکت می‌کند و یک مقدار در یارگیری بی تجربه بودیم، اما از امتیازات کسب شده راضی هستیم و در کورس قهرمانی قرار داریم.  

رحیمی درباره اینکه سطح مسابقات چطور بود، بیان کرد:  لیگ دوومیدانی در دوره‌های قبل در ماده‌های ۱۰۰ و ۲۰۰ متر سرعتش بالا بود و امسال دوی ۴۰۰ متر سرعتش خوب است. به هر حال  همه ورزشکاران در یک سطح هستند و خوب می‌دوند و بقیه ماده‌ها را تخصص ندارم، اما در دوی سرعت به جزء ۱۰۰ و ۲۰۰ متر کیفیت خوبی داشتند.


 بیشتر بخوانید: کیهانی: حدادی در لیگ دوومیدانی شرکت نمی‌کند


دوومیدانی کار کشورمان درباره اینکه  امکانات و خدمات  پزشکی در باشگاه آفتاب انقلاب فراهم است، گفت: خدا را شکر اتفاق خاصی تاکنون برای ورزشکاران رخ نداده است، اما آمبولانس و پزشک در ورزشگاه است.  

رحیمی درباره وضعیت تیم دوومیدانی سپاهان اظهار کرد: جا دارد از  برکت رئیس هیئت دوومیدانی استان اصفهان و عظیمیان  مدیر کارخانه فولاد مبارکه اصفهان تشکر کنم که اعتماد کردند و تیم دوومیدانی را تشکیل دادند.  


بیشتر بخوانید: ارزان‌ترین لیگ ورزشی ایران/ حواشی لیگ برتر دوومیدانی شروع شد


انتهای پیام/ 

اظهارات دوومیدانی کار باشگاه سپاهان درباره لیگ دوومیدانی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار