توانایی ضبط ویدئو باکیفیت 4K در پرچمدار بعدی هوآوی

پرچمدار آینده هوآوی از دوربین با کیفیت فیلم‌برداری 4K پشتیبانی می‌کند.

تجهیز پرچمدار آینده هوآوی به دوربینی با کیفیت 4Kبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگرچه هوآوی در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیر در زمینه تولید فناوری‌های مرتبط با دوربین عکاسی تلفن‌های همراه خود داشته و در این زمینه شهرت زیادی را کسب کرده است، ولی کیفیت فیلم‌برداری به عنوان یکی از نقاط ضعف دوربین گوشی‌های هوآوی محسوب می‌شود؛ لذا این شرکت در صدد است تا با استفاده از فناوری‌های پیشرفته در دوربین گوشی پرچمدار آینده خود، توانایی ضبط تصاویری با کیفیت 4K و سرعت ۶۰ فریم در ثانیه را به آن ببخشد.


بیشتر بخوانید: هوآوی در صدد تولید سریع‌ترین شارژر بی‌سیم جهان


در صورت تولید پرچمدار آینده هوآوی با کیفیت ضبط تصویر 4K با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه، این گوشی رقیبی قدرتمند برای تلفن‌های همراه هوشمند آیفون ۸ و گلکسی S9 محسوب می‌شود. یکی از مدیران ارشد هوآوی اخیرا خبر استفاده از تراشه قدرتمند و پیشرفته Kirin 990 در پرچمدار بعدی این شرکت را تایید کرده است و از همین رو مطمئنا وعده مهندسان هوآوی برای ضبط تصاویری با کیفیت 4K در نسل جدید گوشی‌های هوآوی به تحقق می‌پیوندد.

توانایی شگفت‌انگیز دوربین گوشی آینده هوآوی در ضبط تصویر

تجهیز پرچمدار آینده هوآوی به دوربینی با کیفیت 4K

هم‌زمان با ارتقا سطح کیفیت فیلم‌برداری در پرچمدار آینده هوآوی، کیفیت توانایی عکس‌برداری دوربین این دستگاه نیز به شکل شگفت‌انگیزی افزایش می‌یابد. با اینکه هم‌اکنون نیز شرکت هوآوی گوشی‌هایی با توانایی عکاسی خارق‌العاده را تولید کرده است، ولی مطمئنا کاربران گوشی‌های هوشمند این شرکت و تمامی علاقه‌مندان به عکاسی با تلفن همراه از کیفیت برتر استقبال خواهند کرد.

توانایی شگفت‌انگیز دوربین گوشی آینده هوآوی در ضبط تصویر

انتظار می‌رود تراشه Kirin 990 در دستگاه Huawei Mate 30 استفاده شود. پیش از این اعلام شده بود که گوشی جدید هوآوی از نسل پنجم شبکه اینترنت همراه (5G) نیز پشتیبانی می‌کند. البته به هنوز شایعاتی مبنی بر استفاده از تراشه Kirin 980 در پرچمدار آینده هوآوی وجود دارد. در هر روی باید منتظر ماند و دید هوآوی چگونه با گوشی جدید خود طرفداران این شرکت را غافلگیر می‌کند.

انتهای پیام/

پرچمدار آینده هوآوی با قابلیت ضبط تصویر 4K طرفداران این شرکت را غافلگیر می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار