عسگری: تلاش ما به تنهایی جواب نمی‌دهد/ باید از هر فرصتی برای کسب سهمیه استفاده کنیم

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: تکواندو یکی از ۲، ۳ رشته مدال آور کشورمان در المپیک است، اما اگر  نتوانیم تا آذرماه سهمیه المپیک بگیریم، نمی‌توانیم به مدال المپیک فکر کنیم.

فریبرز عسگری، سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: بازیکنان  اردوی آماده سازی برای دومین مرحله گرندپری سال ۲۰۱۹ را پشت سر می گذارند. قرار است از ۲۲ تا ۲۴ شهریورماه این مسابقات در ژاپن برگزار شود. بازیکنان تمرینات هدفمند و پرفشاری را پشت سر می‌گذارند تا برای مسابقات پیش رو آماده شوند. ۳ مرحله گرندپری تا آذرماه باقی مانده و پس از آن تکلیف مسافران به المپیک مشخص می‌شود. دیگر جایی برای آزمون و خطا باقی نمانده و باید از هر فرصتی استفاده کنیم تا سهمیه المپیک را بگیریم.


بیشتر بخوانید: عسگری: جواب اعتمادم به بازیکنان جوان را در منچستر خواهم گرفت/ با تکرار نتایج دور قبل، نمی‌توانیم روی سکوی جهانی برویم


عسگری در ادامه بیان کرد: در کنار تیم یک روانشناس وجود دارد و علاوه بر ۲ نوبت تمرینات فنی و جسمانی که در روز انجام می‌دهیم، شب‌ها یک جلسه برگزار می‌کنیم که در مورد مسائل روانی صحبت می‌کنیم و تجربیاتمان را با یکدیگر به اشتراک می‌گذاریم. به هر حال المپیک، میدان سختی است و ما سعی کردیم از الان به بحث روانی بازیکنان بپردازیم و این بحث مهم را به روز‌های آخر موکول نکنیم.


بیشتر بخوانید: ملی پوش تکواندو: هدفم کسب طلای المپیک است


او درباره کمبود‌ها و مشکلات مالی تیم ملی تکواندو گفت: در بخش فنی برنامه هایمان را به خوبی پشت سر می‌گذاریم. حساب‌های فدراسیون بسته شده و هنوز بودجه امسال واریز نشده است. با این وجود فدراسیون تلاش خودش را کرده شرایط خوبی برای ما فراهم کند، اما واقعیت این است که نمی‌توان معجزه کرد و باید امکانات فراهم باشد تا بازیکنان ما برای مسابقات پیش رو به خوبی آماده شوند و نتایج خوبی بگیرند. به عشق مردم، به خاطر تکواندو و برای بالا بردن پرچم ایران با تمام وجود تلاش می‌کنیم، اما تلاش ما به تنهایی جواب نمی‌دهد و در کنار آن باید از ما حمایت شود.


بیشتر بخوانید: عاشورزاده: همیشه توقعات از فرزان و تکواندو بالا بوده است


سرمربی تیم ملی تکواندو عنوان کرد: امیدوارم هر چه زودتر مشکلات بر طرف شود، زیرا یک سال تا المپیک باقی مانده  و فضای ورزش کشور باید المپیکی باشد. مسئولان ورزش کشور باید به فکر باشند. تکواندو یکی از ۲، ۳ رشته مدال آور کشورمان در المپیک است، اما اگر  نتوانیم تا آذرماه سهمیه المپیک بگیریم، نمی‌توانیم به مدال المپیک فکر کنیم. پس اگر از تکواندوکاران انتظار می‌رود در المپییک مدال بگیرند باید از آن‌ها حمایت شود.


بیشتر بخوانید: تکواندوکاران وضع مالی خوبی ندارند/ همیشه دقیقه ۹۰ بودجه فدراسیون را می‌دهند/ در حق میرهاشم ظلم شد


عسگری در پایان افزود: از منتقدان انتظار دارم مانند همیشه از نظرات و پیشنهاد هایشان ما را بهره‌مند کنند. از مسئولان هم می‌خواهم در شرایطی که بازیکنان جوان تیم ملی به تدارکات مناسب و اعزام‌های بین المللی نیاز دارند، از آن‌ها حمایت کنند تا با آسودگی خاطر تمریناتشان را ادامه دهند.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم ملی تکواندو ایران در خصوص مسائل مختلف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار