برگزاری مرحله استانی بیست ودومین جشنواره بین المللی قصه گویی در یزد

مرحله استانی بیست ودومین جشنواره بین المللی قصه گویی مهر ماه سال جاری در یزد برگزار می‌شود.

مهدی آرایی، دبیر برگزاری مرحله استانی بیست ودومین جشنواره بین المللی قصه گویی در یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: مرحله استانی بیست ودومین جشنواره بین المللی قصه گویی از ۱۶ تا ۲۲ مهر ماه سال جاری با شعار "آینده ساختنی است" در یزد برگزار می‌شود.

آرایی بابیان اینکه جشنواره امسال از برنامه‌های متنوع وجذابی برخوردار است افزود: این جشنواره در سه بخش اصلی شامل قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای زندگی من (فیلم)، قصه گویی صحنه‌ای به صورت کلاسیک و مدرن و قصه گویی بین الملل برگزار می‌شود.

او اظهار داشت: قصه‌های خبرنگاران، نام‌آوران ومسئولین یزدی در دو بخش ۹۰ ثانیه‌ای از دیگر برنامه‌های جنبی این مرحله از جشنواره است.

دبیر برگزاری این جشنواره در ادامه به ثبت آثار علاقه‌مندان در سایت www.kanoonfest.ir اشاره کرد وگفت: علاقه‌مندان فرصت دارند در بخش‌های قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای (فیلم) تا ۱۰ مهرماه، قصه گویی صحنه‌ای وبین الملل نیز تا ۱۷ شهریورماه سال جاری آثار خود را درسایت جشنواره بارگذاری کنند.

وی در پایان اهداف اصلی این جشنواره را توسعه و ترویج فرهنگ قصه گویی، مشارکت مردم و ترویج فرهنگ قصه گویی به عنوان یک ابزار ارتباطی و فرهنگ در جامعه و احیای سنت قصه گویی با حضور اقشار مختلف مردم و قصه گویان در جشنواره عنوان کرد.

مرحله استانی بیست و دومین مرحله جشنواره بین المللی قصه گویی با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و باشگاه خبرنگاران جوان یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ص

مرحله استانی بیست ودومین جشنواره بین المللی قصه گویی در یزد  برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار