صدا و سیمای مرکز فارس برتر برترین‌های جشنواره تولیدات مراکز کشور

کاروان صدای و سیمای مرکز فارس با کسب تندیس برتر برترین‌های بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما، بجنورد را به مقصد شیراز ترک کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روابط عمومی صدا و سیمای مرکز فارس از کسب جایزه بین المللی آسیا ویژن به وسیله مرکز فارس به نمایندگی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

این گزارش حاکی است، جشنواره بیست و دوم مراکز پس از رقابت فشرده دو روزه با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

بر این اساس، صدا و سیمای فارس که مقام برتری پارسال این هماورد رسانه‌ای را که در شهرکرد برگزار شد در کارنامه خود داشت، امسال نیز با اقتدار از مقام خود دفاع کرد و بار دیگر مقام برتر برترین‌های خود را حفظ کرد.

بر اساس این گزارش، جشنواره تولیدات مراکز استانی صدا و سیما امسال با حضور بیش از ۷۰۰ نفر از هنرمندان و برنامه سازان سیما و سینما، تئاتر و رادیو، پژوهشگران و فعالان فضای مجازی و هنرمندان عرصه موسیقی به میزبانی استان خراسان شمالی در بجنورد برگزار شد.

بر اساس اعلام این روابط عمومی، در این جشنواره دست اندرکاران صدا و سیمای مرکز فارس موفق به کسب ۵ تندیس در بخش‌های خبر برتر، صدای برتر، بهترین گزارش خبری و بهترین برنامه جوان سیما و تقدیر تندیس در فضای مجازی، برنامه فارسی شو سیما و برنامه جوان جوونم و در نهایت مرکز برتر در بین مراکز سی و سه گانه صدا و سیما شد.

این گزارش حاکی است، در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانی صدا و سیما، خبر مرکز فارس موفق به دریافت رتبه برتر خبر، ۵ جایزه برتر و ۴ جایزه رتبه دوم شد.

بر این اساس، رادیو فارس نیز با دریافت هدهد زرین و ۶ جایزه برتر توانمندی خود را به نمایش گذاشت، تلویزیون فارس هم رتبه برتر سیمای مراکز، ۴ جایزه برتر و ۲۰ جایزه رتبه دوم را کسب کرد و پژوهشگران مرکز فارس ۲ جایزه ارزشمند را نصیب خود کردند.

بر اساس این گزارش، همچنین فضای مجازی این مرکز در ادامه افتخار آفرینی‌های خود، ۳ جایزه برتر و ۲ جایزه رتبه دوم را در این جشنواره بدست آوردند و بخش موسیقی مرکز فارس موفق شد ۲ جایزه برتر از این همایش هنری و رسانه‌ای بخود اختصاص دهد.

این روابط عمومی اعام کرد: بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانی صدا و سیما با شعار «شبکه‌های استانی، توسعه پایدار؛ رونق تولید» از ۲۵ مرداد به میزبانی استان خراسان شمالی آغاز شد و شامگاه یکشنبه ۲۷ مرداد به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/چ

برترین‌های بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار