اکران فیلم های سی و دومین جشنواره کودک و نوجوان درسینماهای اصفهان

پرده نقره ای سینماهای اصفهان امروز میزبان نمایش آثار منتخب داخلی و خارجی حوزه کودکان و نوجوانان است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بنابر اعلام ستاد اطلاع رسانی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، در نخستین روز این دوره از جشنواره، در سالن نصف جهان پردیس سینمایی ساحل، از ساعت ۱۶ فیلم کوتاه غبار و فیلم بلند داستانی اوتزی و معماری زمان با دوبله همزمان به نمایش گذاشته می‌شود.

ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه نیز فیلم بلند جادوگر، ۲۰ و ۴۵ دو فیلم کوتاه داستان آینده و اثر پویانمایی در این سینما برای علاقه‌مندان اکران می‌شود.
همچنین در سالن زنده رود این پردیس سینمایی، نمایش آثار این دوره از جشنواره از ساعت ۱۶:۱۵ با فیلم‌های کوتاه مسیر‌های گرگ و نوئمی والنتینی و فیلم بلند داستان‌های باغ جادویی آنتون کرینگز آغاز و ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه مجموعه وب سری و فیلم بلند فرزند به روی پرده می‌رود.

آخرین سانس امروز سالن زنده رود در ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه نیز به نمایش فیلم کوتاه میوه‌های ابر‌ها و فیلم بلندگوسفند و گرگ‌ها ۲ با دوبله فارسی اختصاص دارد.
در پردیس سینمایی چهارباغ هم امروز از ساعت ۱۰ فیلم بلند قطار آن شب در سالن نقش جهان اکران می‌شود و سپس در سانس ۱۶ و ۳۰ دقیقه فیلم بلندغرغرو وارد می‌شود با دوبله فارسی و در ادامه از ۱۸ و ۳۰ دقیقه آثار مجموعه وب سری و فیلم بلند منطقه پرواز ممنوع به روی پرده می‌رود.

در سانس پایانی سالن نقش جهان، نیز ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه فیلم‌های کوتاه بدون کلام بادبادک، دو ایز تاک و فیلم بلند جیکوب می‌می و سگ‌های سخنگو با دوبله همزمان به نمایش گذاشته می‌شود.

سالن چهل ستون این پردیس سینمایی هم در ساعت ۱۶ با نمایش آثار مجموعه وب سری و فیلم بلندتورنادو ۲ ساخته سیدجواد هاشمی و از ساعت ۱۸ با فیلم بلند و خاطره انگیز ساز دهنی ساخته امیر نادری و فیلم بلند جزیره گنج میزبان علاقه‌مندان است.

در سالن چهار سوق پردیس سینمایی چهار باغ فیلم غرغرو وارد می‌شود ساعت ۱۷ نمایش داده می‌دهد و ساعت ۱۹ هم به ترتیب فیلم کوتاه سرخابی و فیلم بلند بازیو اکران می‌شود.

سینما بهمن نمایش فیلم‌ها را امروز با هشتگ، دوچرخه باز از ساعت ۱۶ و ۳۰ آغاز می‌کند و ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه هم فیلم غرغرو وارد می‌شود و ۲۰ و ۳۰

فیلم کوتاه صفر کلوین و فیلم بلند اقیانوس پشت پنجره را به روی صحنه می‌برد.

همچنین امروز در سالن شماره یک اصفهان سیتی ساعت ۱۷ پویانمایی کوتاه پیاده روی شبانه با دوبله همزمان روی پرده می‌رود، و فیلم خرس معرکه به کارگردانی وانگ شی به نمایش در می‌آید.

ساعت ۱۹ هم فیلم کوتاه بدون کلام عشق و گنج یرماک با دوبله همزمان روی وساعت ۲۱ فیلم هایدی برای علاقه‌مندان نمایش داده خواهد شد.

سالن شماره دو این سینما، نمایش فیلم‌ها را از ۱۶ و ۳۰ دقیقه با غرغرو وارد می‌شود آغاز می‌کند و سپس ۱۸ و ۳۰ دقیقه اینجا خانه من است و ۲۰ و ۳۰ دقیقه آثار مجموعه وب سری و سپس فیلم بلندقطار آن شب را به روی پرده می‌برد.

همچنین سالن چهار اصفهان سیتی سنتر هم امروز را با نمایش آثار منتخب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه آغاز می‌کند و سپس فیلم‌های کودکان برای کودکان سیفژ در ساعت ۱۹ و ۳۰ به روی پرده می‌رود.


انتهای پیام/م

 

اکران فیلم های سی و دومین جشنواره کودک و نوجوان درسینماهای اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار