بهره برداری از ۲ پروژه بزرگ شهری در هفته دولت

شهردار اراک گفت: پروژه تقاطع غیر همسطح آزادگان بزرگ‌ترین پروژه غرب کشور و مهمترین پروژه مدیریت شهری اراک است که در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

بهره برداری از ۲ پروژه بزرگ شهری در هفته دولتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، محمد کریم شفیعی، شهردار اراک در طی بازدید استاندار مرکزی از مجموعه پل‌های تقاطع غیر همسطح آزادگان بیان کرد: با بهره برداری از مجموعه پل‌های تقاطع غیر همسطح انتظار چند ساله شهروندان اراک به پایان می‌رسد و این پروژه بزرگ‌ترین پروژه غرب کشور و مهمترین پروژه مدیریت شهری اراک با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان است که کار عملیات اجرایی آن از سال ۹۴ آغاز شده بود سرانجام به اتمام رسید و در هفته دولت سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

شفیعی افزود: شش هکتار فضای سبز در اطراف این پروژه پیش‌بینی شده که تا کنون بالغ بر ۸۰۰ اصله درخت سه و چهار ساله کاشته شده است. این پروژه شامل ۹ رمپ و ۱۸ مسیر عبوری است و برای اعلام ترافیکی آن نیز ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

او با بیان اینکه تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آزادگان از ابتدای سال جاری با همه تنگنا‌های مالی و اقتصادی با جدیت دنبال شد تصریح کرد: در این پروژه حدود ۴.۵ هکتار فضای آسفالت وجود دارد و بیش از ۴۵ هزار تن آسفالت ریزی و ۶۰ کیلومتر خط کشی انجام شده است. ۱۲ کیلومتر کابل کشی برق، ۲۲۰ پایه روشنایی با ۳۰۰ چراغ و پنج هزار و ۸۰۰ متر هند ریل نصب شده است.

او اظهار داشت: دو پل نیمه کاره شهید یعقوب صیدی و پل شهید کاوه نبیری اراک در دست تکمیل است که امیدواریم تا پایان سال جاری تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار بگیرند.

انتهای پیام/ ر

تقاطع غیر همسطح آزادگان مهمترین پروژه مدیریت شهری اراک است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.