ارتقاء امنیت اجتماعی در دستور کار پلیس قرار دارد

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: برنامه ریزی هدفمندی در ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با مجرمان برپایه عملیات‌های برنامه‌محور در دستور کار قرار دارد.

ارتقاء امنیت اجتماعی در دستور کار پلیس قرار داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ شهرستانی، فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی و تعیین راهبرد‌های مشخص در حوزه امنیت، برنامه ریزی هدفمندی در ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با مجرمان برپایه عملیات‌های برنامه‌محور در دستور کار قرار دارد.

شهرستانی با بیان اینکه مردم‌مداری مهمترین اولویت در توسعه خدمت‌رسانی به مردم است گفت: برنامه دیدار شهروندان با مسئولان انتظامی و ارتقاء شاخصه‌های پاسخگویی به مطالبات مردمی از هم اکنون آغاز شده است.

او افزود: خدمت نیروی انتظامی به مردم یک خدمت بی‌منت است، چراکه پلیس باید در حوزه ماموریت‌های خود به آسیب‌های مقابل، به عنوان یک مسئله نگاه کند و در حل مسائل، همکاری و مشارکت سازنده با نخبگان علمی در درون و برون سازمان را اولویت خود قرار دهند.

شهرستانی ادامه داد: براساس برآورد‌های اجتماعی و تحلیل‌های کارشناسی، اصلی‌ترین نقاط ضعف و قوت در انجام ماموریت‌های محوله احصاء شده و با همه تلاش در جهت حل آن تلاش می‌شود.

او بیان کرد: شایسته‌سالاری به عنوان یک زیرساخت در نهادینه‌سازی قانون‌گرایی، جامعه‌محوری و پاسخگویی پلیس در برنامه‌ریزی‌های انتظامی و ترافیکی به شمار می‌رود که در این راستا، بهینه‌سازی هر چه مطلوب‌تر نظام آموزشى کارکنان در رشد و تعالی سازمانی امری مهم و ضروری است.

او اظهار داشت: لازمه پلیس استفاده بهینه از فناوری‌های نوین ارتباطی است بنابراین پلیس هوشمند نقش مهمی در ارتقاء کیفی خدمات و اجرای موفقیت آمیز مأموریت‌های محوله دارد و نقش آن در کیفی سازی خدمات در جامعه امروزی، امری غیرقابل انکار است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی، افزایش مهارت‌های بنیادین پلیس در عملیات‌ها را مورد توجه قرار داد و گفت: آموزش‌های کاربردی و مهارت افزا، ضامن سلامت اداری و تعالی رفتار فردی و سازمانی است که در این راستا در قرارگاه جهادی نیروی انتظامی تربیت و آموزش، افزایش مهارت‌های بنیادین، محور تمام اقدامات عملیاتی پلیس جامعه محور است.

انتهای پیام/ ر

لازمه پلیس استفاده بهینه از فناوری‌های نوین ارتباطی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.