شلیک برای‌دستگیری‌دزدان‌سابقه‌دار

دزد سابقه داری که محله ابراهیم آباد مشهد را به هم ریخته بود، در یک عملیات تعقیب و گریز طولانی و با شلیک گلوله در چنگ نیرو‌های انتظامی گرفتار شد.

شلیک برای‌دستگیری‌دزدان‌سابقه‌داربه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، فرمانده انتظامی مشهد با بیان این خبر افزود: تشکیل چندین پرونده سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو‌ها در محله ابراهیم آباد مشهد، موجب شد عملیات مخفیانه و ردزنی‌های اطلاعاتی، برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان سرقت‌های مذکور آغاز شود.

سرهنگ «اکبر آقابیگی» افزود: بررسی‌های اولیه بیانگر آن بود که سارق یا سارقان با استفاده از وسیله نقلیه به دیگر خودرو‌های پارک شده دستبرد می‌زنند چرا که تحلیل‌های کارشناسی نشان می‌داد سارقان از افراد حرفه‌ای هستند و با یک شیوه مشابه مرتکب جرم می‌شوند و بلافاصله از محل می‌گریزند!


بیشتر بخوانید:جنایت نقابداران در خیابان سی و یکم 


مقام ارشد انتظامی مشهد تصریح کرد: به همین دلیل نیرو‌های کلانتری مصلای مشهد در یک عملیات پوششی شبانه، خودرو و موتورسیکلت‌هایی را زیر نظر گرفتند که تردد شبانه مشکوکی داشتند. وی گفت:عملیات‌های اطلاعاتی ادامه داشت تا این که بامداد یک شنبه گذشته ماموران گشت کلانتری مصلی به سرنشینان یک دستگاه پراید در محله ابراهیم آباد مشکوک شدند و آنان را زیرنظر گرفتند. در همین حال سرنشین پراید به سوی یکی از خودرو‌های پارک شده در حاشیه خیابان حرکت کرد که ناگهان چشم در چشم ماموران شد. او که از ترس دست و پایش را گم کرده بود بلافاصله داخل پراید پرید و همدستش نیز پدال گاز را فشرد.

سرهنگ آقابیگی خاطرنشان کرد: عملیات تعقیب و گریز درحالی به صدمتری فجر و منطقه التیمور مشهد کشید که استعلام از مرکز فرماندهی پلیس نیز از سرقتی بودن خودروی پراید حکایت داشت! فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به این که دزدان فراری به هیچ یک از اخطار‌های قانونی و تیراندازی هوایی پلیس توجهی نمی‌کردند، افزود: ماموران به ناچار چرخ‌های پراید را هدف گرفتند و با شلیک گلوله، خودرو را پنچر کردند، اما با این حال، راننده برای فرار از چنگ قانون همچنان با سرعت وحشتناکی فرار می‌کرد که با یک دستگاه خودروی عبوری نیز برخورد کرد و متوقف شد.

سرهنگ «آقابیگی» با بیان این که نیرو‌های انتظامی برای حفظ جان رهگذران و رانندگان عبوری از شلیک‌های بیشتر خودداری کردند، یادآور شد: در این هنگام راننده ۲۷ ساله که از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار است توسط ماموران انتظامی دستگیر شد، اما سرنشین پراید با استفاده از تاریکی شب گریخت که تلاش برای دستگیری وی همچنان ادامه دارد.

منبع:خراسان

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار حوادث ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار