بخشدار مرکزی قم مطرح کرد؛

بهره‌برداری از ۱۰۷ طرح عمرانی دربخش مرکزی قم

حاجی حسینی گفت: ۱۰۷ طرح عمرانی و فرهنگی دهیاری‌ها به مناسبت فرارسیدن هفته دولت در این بخش با حضور مسئولان کشوری و استانی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، سید داوود حاجی حسینی بخشدار مرکزی قم گفت: ۱۰۷ طرح عمرانی و فرهنگی دهیاری‌ها به مناسبت فرارسیدن هفته دولت در این بخش با حضور مسئولان کشوری و استانی به بهره‌برداری می‌رسد ، این طرح‌ها با اعتبار۶۳ میلیارد ریال به‌منظور خدمت‌رسانی هر چه‌بهتر به مردم بخش مرکزی، افتتاح خواهد شد.

او بیان کرد: طرح‌های یادشده با همکاری دهیاری‌ها، شورای اسلامی روستاها، شورای اسلامی بخش و مجموعه بخشداری در هفته دولت سال جاری در اختیار مردم منطقه قرار خواهد گرفت.

بخشدار مرکزی قم ادامه داد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها، زمینه توسعه پایدار بخش بیش از گذشته فراهم خواهد شد و امکانات زیرساختی موردنیاز ساکنان بخش ارتقا می‌یابد.

حاجی حسینی گفت: روند توسعه بخش مرکزی قم تا رسیدن این منطقه به جایگاه اصلی خود، متوقف نمی‌شود و افتتاح طرح‌های عمرانی محدود به هفته دولت نخواهند ماند.

او افزود: برای آبادانی هرچه بیشتر بخش مرکزی آماده همکاری با سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به فعالیت اقتصادی در این منطقه هستیم و به همین منظور بسته‌های حمایتی مناسبی تدوین‌شده است.

استان قم دارای یک شهرستان به همین نام و پنج بخش مرکزی، جعفریه، سلفچگان، کهک و خلجستان است؛ بخش مرکزی قم با بیش از هفت هزار و ۵۰۰ کیلومترمربع دارای ۲ دهستان قنوات و قمرود است که جمعیتی حدود ۳۵ هزار تن دارد.

دوم تا هشتم شهریور همزمان با سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/الف

۱۰۷ طرح عمرانی دربخش مرکزی قم به بهره‌برداری می‌رسد

برچسب ها: هیئت دولت ، بخشدار قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.