اولین گیم‌پلی منتشر شده از بازی Avengers A-Day + فیلم

شرکت Square Enix اخیرا اولین گیم‌پلی از بازی Avengers A-Day را در صفحه مجازی خود منتشر کرد که به معرفی شخصیت‌های بازی پرداخته است.

اولین گیم پلی منتشر شده از بازی Avengers A-Dayبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نزدیک به دو ماه پیش استودیو Square Enix اعلام کرده که قرار است از مجموعه مارول، بازی رایانه‌ای بسازد؛ اما تاکنون خبری از این بازی منتشر نشده بود و حتی تریلری هم که از این عنوان در مراسم E3 پخش شد، پشت در‌های بسته و تنها برای توسعه دهندگان عناوین رایانه‌ای به نمایش گذاشته شد، همچنین این بازی در مراسم San Diego Comic Con نیز نمایش داشت، اما این بار هم  ویدئو تنها برای افرادی که در Marvel Games’ panel حضور داشتند، منتشر شد. فیلم نمایش داده شده در مراسم San Diego Comic Con از بازی مذکور، پس از این مراسم در فضای مجازی منتشر شد، اما این تریلر به گونه ساخته شده بود که اگر شخصی در مراسم رسمی شرکت اسکور انیکس حضور نداشت، نمی‌فهمید این تریلر چه معنایی دارد.

اما اخیرا شرکت Square Enix به تمام ابهامات مربوط به بازی A-Day از مجموعه Marvel’s Avengers پاسخ داد و گیم پلی این بازی را به طور رسمی در صفحه مجازی خود منتشر کرد که ظاهرا رمز‌گشایی شده است و به طور کامل برای گیمر‌ها قابل درک است.

اولین گیم پلی منتشر شده از بازی Avengers A-Day

در این گیم پلی ۱۳ دقیقه‌ای تقریبا یکی از ماموریت‌های تمامی شخصیت‌های اصلی نشان داده شده است و گیمر می‌تواند نحوه عملکرد هر کدام از شخصیت‌ها را به طور مجزا مشاهده کند. شخصیت‌هایی که در این گیم پلی نشان داده شده‌اند شامل: Captain America، Hulk، Thor، Iron Man و Black Window است؛ شرکت Square Enix این گیم پلی را فیلم آموزشی می‌داند و از آن با این عنوان در صفحه مجازی یاد کرده است.


بیشتر بخوانید: دقت و عملکرد بالای مربیان در بازی NHL 20


این عنوان قرار است در ۱۵ می‌ سال ۲۰۲۰ برای کنسول‌های PS4، Xbox One، Google Stadia و پلتفرم کامپیوتر وارد بازار شود و باید امیدوار بود که تا این تاریخ، اطلاعات جدید از این بازی منتشر شود.

در ادامه گیم پلی این بازی را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

گیم پلی بازی Avengers A-Day منتشر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار