انهدام ۱۰ باند سرقت در قم

آقاخانی با اشاره به انهدام ۱۰ باند بزرگ سرقت در این استان گفت : ارزش اموال مسروقه کشف‌ شده از سارقان را بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی قم گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان در ماه اخیر ۱۰ باند بزرگ سرقت در قم شناسایی و متلاشی شد.

او اضافه کرد: در این رابطه ۳۴ تن دستگیر شدند و درمجموع به ۲۰۰ فقره سرقت اعم از کیف بازکنی، کابل برق، مغازه، منزل، خودرو و اماکن خصوصی شامل کارگاه و کارخانه اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی قم گفت: این سرقت‌ها باعث کاهش احساس امنیت شهروندان و زائران شده بود که بحمدالله با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان طی چندین عملیات ضربتی افراد شناسایی و دستگیر شدند.

او در ادامه ضمن قدردانی از دستگاه قضایی و اعضای شورای تامین استان، ادامه داد: با توجه به استمرار طرح‌ها و عملیات‌های پلیسی در قم، این نوید را به مردم خواهم داد که به فضای امن قم خدشه‌ای وارد نشود.

سارق ۲۰۰ راس دام در قم دستگیر شد

فرمانده انتظامی قم همچنین از کشف ۲۰۰ راس دام سرقتی و دستگیری یک سارق در این استان خبر داد.

آقاخانی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت ۲۰۰ راس دام از یک دامداری در یکی از روستا‌های قم، بلافاصله دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او گفت: در ادامه با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در روند تحقیقات تخصصی کارآگاهان و انجام اقدام‌های پلیسی، سارق احشام در یکی از استان‌های هم‌جوار شناسایی و با هماهنگی قضایی، طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی قم افزود: متهم ابتدا منکر بزه انتسابی بوده، اما سرانجام با شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشوده و به سرقت ۲۰۰ راس گوسفند در نبود نگهبان قلعه به ارزش بیش از ۶ میلیارد ریال اعتراف کرد که درنهایت پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی استان شد.

سارق به ۵۰ فقره سرقت اعتراف کرد

فرمانده انتظامی شهرستان قم نیز از دستگیری یک سارق حرفه‌ای در قم خبر داد و گفت: متهم طی تحقیقات پلیس به ۵۰ فقره انواع سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ مراد حسین جعفریان اظهار داشت: با تلاش مأموران پاسگاه انتظامی جعفرآباد قم، یک سارق حرفه‌ای شناسایی و دستگیر شد.

او بابیان این‌که متهم ۲۷ ساله متاهل بوده و اعتیاد شدیدی نیز به مواد افیونی شیشه دارد، تصریح کرد: نامبرده با چهره‌ای موجه، ضمن آشنایی با افراد مختلف و ایجاد طرح دوستی، محل‌هایی را از قبل شناسایی و در نبود مالک اقدام به سرقت می‌کرد.

سرهنگ جعفریان خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم اموال مسروقه شامل موتورسیکلت، دوربین مداربسته، تلفن همراه، وسایل برقی، ابزارآلات نجاری و جوشکاری، پمپ آب، کولر‌های گازی و آبی و همچنین قطعات خودرو و موتورسیکلت کشف شد.

او گفت: متهم طی تحقیقات درمجموع به ۵۰ فقره سرقت از منازل، اماکن دولتی و خصوصی شامل کارخانه‌ها و کارگاه‌ها و نیز سرقت از مزارع و باغ‌ها اعتراف کرد.

انتهای پیام/الف

۱۰ باند سرقت در قم منهدم شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.