در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

قیمت مواد ظروف آلومینیوم کاهش پیدا کرده است/ قیمت ظروف آلومینیوم از کیلویی ۳۳ تا ۳۶ هزار تومان

رئیس اتحادیه فروشندگان ظروف آلومینیوم گفت: هم اکنون قیمت مواد ظروف آلومینیوم کاهش پیدا کرده است.

قیمت مواد ظروف آلومینیوم کاهش پیدا کرده است/ قیمت ظروف آلومینیوم از کیلویی ۳۳ تا ۳۶ هزار تومانعلی مرادی رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان ظروف آلومینیوم در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضع مواد ظروف آلومینیومی اظهار کرد: هم اکنون قیمت مواد ظروف آلومینیوم کاهش پیدا کرده است.

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان ظروف آلومینیوم با اشاره به اینکه خرید و فروش ظروف آلومینیوم، در رکود به سر می‌برد، تصریح کرد: باتوجه به اینکه قیمت این ظروف در بازار کاهش پیدا کرده، اما مشتری زیادی در بازار  وجود ندارد.


بیشتر بخوانید: 70 درصد کارخانه های ظروف آلومینیوم تعطیل شدند 


مرادی با تاکید بر اینکه ظروف آلومینیوم از کیلویی ۳۳ تا ۳۶ هزار تومان است، تصریح کرد: امیدواریم که قیمت‌ها در بازار روند کاهشی خود را ادامه دهد.

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان ظروف آلومینیوم در پاسخ به این پرسش که باتوجه به نزدیک شدن ایام محرم و صفر کمبودی در بازار داریم یا خیر، تصریح کرد: هم اکنون نمی‌توان قیمت ظروف آلومینیوم را در بازار پیش بینی کرد.

مرادی ابراز امیدواری کرد که این بازار هم بتواند همانند دیگر صنایع، به تولیدات خود در بازار ادامه دهد و بتواند با کشور‌های دیگر به رقابت بپردازد.

گفتنی است، ایران به دلیل داشتن ذخایر عظیم و ارزان قیمت انرژی، نیروی کار ارزان و نیروی متخصص و علمی کاملا برای سرمایه گذاری در صنعت آلومینیوم مزیت دارد. تولید ظروف فلزی بخصوص آلومینیوم از دیرباز در کشور ما رواج داشته و سابقه‌ای طولانی دارد.

انتهای پیام/

هم اکنون نمی‌توان قیمت ظروف آلومینیوم را در بازار پیش بینی کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار