رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ایلام عنوان کرد؛

افزایش خدمات و حمایت از رانندگان فعال حوزه حمل و نقل شهری

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ایلام از افزایش خدمات و حمایت از رانندگان فعال حوزه حمل و نقل شهری استان ایلام خبر داد.

افزایش خدمات و حمایت از رانندگان فعال حوزه حمل و نقل شهری

غلامرضا طاهری رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت:بدینوسیله به اطلاع رانندگان تاکسی استان ایلام میرسانیم در راستای افزایش خدمات و حمایت از رانندگان فعال حوزه حمل و نقل شهری، اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور اقدام به ثبت نام رانندگان جهت اعطای کارت اعتباری خرید کالا از فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش با مشارکت بانک قرض الحسنه مهر ایران می‌نماید.

او ادامه داد:لذا رانندگان محترم میتوانند تا تاریخ۵شهریورماه ۹۸با مراجعه به سایت اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور به نشانی www.irtusan.ir فرایند ثبت نام و ارائه‌ی درخواست صدور کارت خرید را انجام دهند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ایلام اضافه کرد:پس از ثبت نام با در دست داشتن تائیدیه از سامانه و اصل وکپی کارت ملی و شناسنامه به بانک قرض الحسنه مهر ایران جهت افتتاح حساب مراجعه نمایند در نهایت بعد از گذشت ۱۵ روزاز تکمیل پرونده کارت خرید در اختیار رانندگان قرار میگیرد.

طاهری یادآورشد:لازم بذکر است اعتبار کارت خرید در هر سال ۲۴ میلیون ریال میباشد که طی ۳ نوبت (هر ۴ ماه یکبار) با کارمزد ۱/۴درصد در اختیار متقاضیان قرار میگیرد. به عبارتی کارت خرید هر ۴ ماه یکبار مبلغ ۸ میلیون ریال جهت خرید از فروشگاه‌های افق کوروش شارژ میگردد که مجموع سالانه شارژ به عدد ۲۴ میلیون ریال خواهد رسید.

انتهای پیام/ د

اعطای کارت اعتباری خرید به رانندگان فعال حوزه حمل و نقل شهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.