کسب مقام دانش آموز اهوازی در مسابقات دانشگاه صنعتی امیرکبیر

مدیر آموزش وپرورش ناحیه ۴ اهواز از کسب مقام برگزیده مسابقات کشوری دانشگاه صنعتی امیر کبیردر بخش غرفه‌های دانش آموزی، توسط دانش آموزان اهوازی خبرداد.

علی شریفی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت:  جشنواره دانش‌آموزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور بیش از ۶۰۰ تیم از ۲۸ استان از ۲۲تا ۲۴ مرداد ماه ۹۸ با هدف انجام فعالیت‌های پژوهشی توسط دانش‌آموزان و ارائه آن به سایر دانش‌آموزان، ایجاد اعتماد به نفس، استعداد یابی و تقویت کار گروهی در تهران برگزار شد.

او افزود: در این جشنواره بیش از یکهزار و ۵۰۰ دانش آموز به رقابت پرداختند و دانش آموزان آناهید بهمنش و نیایش منجزی  تیم کاراته کانون شهید فهمیده ناحیه ۴ اهواز به مربیگری ممبینی، موفق به کسب مقام برگزیده مسابقات کشوری دانشگاه صنعتی امیر کبیر در بخش غرفه‌های دانش آموزی شدند.

شریفی بیان کرد: جشنواره مشتمل بر ۷۰موضوع علمی- پژوهشی در چهار محور سمینار‌های علمی، مسابقات، غرفه‌های علمی و بخش آزاد اجرا شد که عنوان تحقیق این گروه یادگیری حرکات کاراته با هنر و دست ورزی بود و با حضور در جشنواره با دست سازه‌ها و ماکت خود، به مراجعین پیرامون ورزش کاراته، حرکات و فرم‌ها در کاراته، رده‌های کمربندی، کاتا و کومیته در کاراته،   آگاهی دادند.

مدیر آموزش وپرورش ناحیه ۴ اهواز در پایان کسب این موفقیت را به کلیه فرهنگیان و جامعه ورزشی تبریک گفت.

انتهای پیام/م

حضور درخشان دانش آموز اهواز در مسابقات کاراته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.