افتتاح طرح‌های راه و شهرسازی در هفته دولت

به مناسبت هفته دولت ۱۹ طرح راه و شهرسازی با بیش از صدمیلیارد تومان اعتبار در کردستان به بهره برداری می‌رسد.

افتتاح طرح‌های راه و شهرسازی در هفته دولتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مدیر کل راه وشهرسازی کردستان گفت: این طرح‌ها در حوزه راه، مسکن و بازآفرینی شهری است.
محمد صدیق ثابتی افزود: پنج پروژه احداث و بهسازی راه‌های اصلی و بزرگراهی به طول ۲۰ کیلومتر با ۴۶۲ میلیارد ریال اعتبار از جمله این طرح هاست که در هفته دولت زیر بار ترافیک می‌رود.
وی گفت: شش طرح مسکن نیز با ۵۶۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون اعتبار به متقاضیان واگذار می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان از بهره برداری از هشت پروژه بازآفرینی در شهرستان‌های سنندج، مریوان سقز و قروه خبر داد و گفت: برای اتمام این طرح‌ها نیز ۱۲۵ میلیارد و ۷۵۰میلیون ریال هزینه شده است.
ثابتی گفت: اقدامات و گام‌های مهمی در راستای توسعه کردستان در حال انجام است و دولتمردان در سطح ملی و استانی نیز نسبت به توسعه حوزه‌های راه و مسکن نگاه ویژه دارند که انتظار می‌رود با تداوم حمایت‌ها، تامین منابع مالی و تلاش تمامی عوامل مختلف شاهد جبران کمبود‌ها در استان باشیم.
طول شبکه راه‌های استان حدود هشت هزار کیلومتر است که این میزان شامل حدود ۶ هزار کیلومتر راه روستایی، ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه، ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و یک هزار و ٣٠٠ کیلومتر راه فرعی است.

انتهای پیام/ت

افتتاح طرح های راه و شهرسازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.