سردرگمی هواداران پرسپولیس برای خرید بلیت دیدار با پارس جنوبی/آغاز بلیت‌فروشی تا ساعاتی دیگر

در فاصله یک روز مانده تا برگزاری رقابت‌های لیگ برتر، نحوه بلیت فروشی دیدار افتتاحیه این مسابقات اعلام نشده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس تهران از ساعت ۱۹:۱۰ دقیقه فردا (پنج شنبه) در دیدار افتتاحیه نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف پارس جنوبی جم خواهد رفت.

در فاصله یک روز مانده تا شروع این بازی تاکنون تکلیف نحوه بلیت فروشی دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی مشخص نشده و این امر منجر به سردرگمی هواداران سرخ پوشان پایتخت برای حضور در ورزشگاه آزادی شده است.


بیشتر بخوانید: معمای شماره ۷ پرسپولیس


باشگاه پرسپولیس سال گذشته برای اجرای بلیت فروشی الکترونیکی بازی‌های خانگی اش با یکی از شرکت ها قرارداد بست و مدیران این باشگاه برای قرارداد مذکور ۷ میلیارد تومان از شرکت طرف قرارداد اخذ کردند. البته در ادامه با وجود پیشخور شدن پول از سوی پرسپولیسی‌ها به دلیل مشکلاتی که بین طرفین ایجاد شد، اجرای بلیت فروشی از این شرکت منتفی شد.

در روز‌های اخیر بلیت فروشی الکترونیکی بازی‌های پرسپولیس و استقلال به شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی واگذار شده است. درحالی که شماره گذاری صندلی ها، گیت گذاری و نصب دوربین‌های مداربسته از سوی این شرکت در طبقه اول ورزشگاه آزادی به صورت کامل انجام شده است، اما تاکنون مسئولان شرکت توسعه و باشگاه پرسپولیس اطلاعیه‌ای برای فروش دیدار شاگردان گابریل کالدرون مقابل پارس جنوبی جم منتشر نکرده اند و مشخص نیست تکلیف این موضوع بسیار مهم چه زمانی مشخص خواهد شد.

البته با توجه به این که در جلسه هماهنگی پیش از شروع بازی مصوب شد تنها حدود ۲۶ هزار بلیت صندلی‌های ورزشگاه آزادی فروخته شود، به احتمال فراوان در ساعات آتی نحوه فروش بلیت هم اطلاع رسانی می‌شود.

مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس در گفت‌و گو با خبرنگار ما گفت: نحوه بلیت فروشی دیدار این تیم با پارس جنوبی تا ساعاتی دیگر طبق هماهنگی‌های انجام شده با شرکت تجهیز و توسعه اعلام می‌شود.


بیشتر بخوانید: هافبک پرسپولیس زیر تیغ جراحی می‌رود


انتهای پیام/

آخرین اخبار از بازی پرسپولیس و پارس جنوبی جم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار