معرفی برترین‌های مسابقات ورزش دانش‌آموزان دختر در رشته شنا

برترین‌های مسابقات دانش‌آموزان دختر کشور در رشته شنا در شهرکرد معرفی شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، برترین‌های مسابقات ورزش قهرمانی دانش‌آموزان دختر سراسر کشور در رشته شنا در مقطع متوسطه اول در شهرکرد معرفی گردیدند.

در ماده ۲۰۰ متر مختلط انفرادی، ماه صنم ذرات بصیر از تهران، یکتا شرافتی از تهران و مهلا نواده خزعل از خراسان رضوی به ترتیب اول تا سوم شدند.

در ماده ۵۰ متر قورباغه هم، ماه صنم ذرات بصیراز تهران، مهلا نواده خزعل از خراسان رضوی و زینب قربانی از خراسان رضوی عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

همچنین درماده ۲۰۰ متر آزاد، یکتا شرافتی از تهران، صوفیا پاک روان از البرز و روژان الهی از تهران به ترتیب اول تا سوم شدند.

در ماده ۱۰۰ متر کرال پشت هم، یاسمن صادقی از تهران، آرمینا غیاث آبادی از تهران و پرنیا ظریف بزرگی از خراسان رضوی مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در ماده ۴*۱۰۰ متر آزاد تیمی، ماه صنم ذرات بصیر، روژان الهی، نیایش اسکندری و یاسمن صادقی از تهران اول، رومینا میرزایی، هلیا رحمانی، روژینا گل چوبی و صوفیا پاک روان از البرز دوم و پرنیا ظریف برگی، روشا فلاح، زینب قربانی و مهلا نواده خزعل از خراسان رضوی سوم شدند.

سی اُمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان دختر کشور از ۲۶ تا ۳۰ مرداد ماه جاری در سه رشته شنا، دو و میدانی و ژیمناستیک در مقطع متوسطه اول در شهرکرد برگزاری شد.

انتهای پیام/ف

مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان دختر کشور در شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار