آمار فروش گوشی Redmi Note 7 از مرز ۲۰ میلیون دستگاه گذشت

شیائومی با انتشار اطلاعیه در سایت رسمی خود اعلام کرد فروش گوشی Redmi Note 7 از مرز ۲۰ میلیون گذشت.

آمار فروش گوشی Redmi Note 7 از مرز ۲۰ میلیون دستگاه گذشتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که شیائومی خود را برای تولید گوشی ردمی Note 8 آماده می‌کند، توانسته با مدل قدیمی سری ردمی نوت یعنی ردمیNote 7 موفقیتی قابل توجه را بدست آورد. شیائومی با انتشار اطلاعیه در سایت رسمی خود ضمن تشکر از مشتریان این شرکت جهت حمایت از محصولات شیائومی اعلام کرد فروش گوشی ردمی Note 7 از مرز ۲۰ میلیون گذشت.


بیشتر بخوانید: توانایی ضبط ویدئو باکیفیت 4K در پرچمدار بعدی شیائومی


مدل‌های مختلف تلفن همراه سری ردمی شیائومی به ویژه ردمی Note 7 با توجه به امکانات و ویژگی‌های خاص خود به خوبی مورد استقبال طرفداران گوشی‌های هوشمند قرار گرفتند. فروش گوشی ردمی Note 7 تنها به داخل چین محدود نشده و نمایندگی‌های فروش شیائومی در کشور‌های دیگر جهان نیز فروش بسیار خوبی را تجربه کردند.

فروش چشمگیر گوشی ردمی Note 7 پس از ۷ ماه

شیائومی این خبر خوش را با انتشار پوستری مخصوص در سایت این شرکت اعلام کرد. در این پوستر نوشته شده است: «متشکریم» فروش گوشی هوشمند ردمی Note ۷ از مرز ۲۰ میلیون گذشت و الان زمان آن است که به سراغ ردمی Note 8 برویم.

آمار فروش گوشی Redmi Note 7 از مرز ۲۰ میلیون دستگاه گذشت

پس از کسب این نتیجه مطلوب مدیران و کارکنان شیائومی با انگیزه‌ای مضاعف نسبت به گذشته برای تولید نسل جدید پرچمداران این شرکت تلاش می‌کنند. گوشی ردمی Note 8 در حال حاضر در خط تولید قرار دارد و احتمالا به زودی به مشتریان و طرفداران کوشی‌های هوشمند شیائومی معرفی می‌گردد.

آمار فروش گوشی Redmi Note 7 از مرز ۲۰ میلیون دستگاه گذشت

کارشناسان یکی از مهم‌ترین علل موفقیت گوشی‌های سری ردمی Note 7 شامل ردمی Note 7 Pro، ردمی Note 7S و ردمی Note 7 دوربین پیشرفته ۴۸ مگاپیکسلی آن‌ها می‌دانند. کاربران این گوشی‌ها معتقدند دوربین گوشی‌های مختلف سری ردمی Note 7 تجربه‌ای لذت بخش از عکاسی را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد.

انتهای پیام/

فروش بیش از ۲۰ میلیون دستگاه گوشی ردمی Note 7 تنها در عرض ۷ ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار