هفته دوم لیگ برتر هندبال؛

مصاف فراز بام و خیب اراک / مس، میزبان نفت و گاز گچساران

رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر هندبال کشور با برگزاری ۵ دیدار در روز‌های پنج شنبه و جمعه پیگیری می‌شود.

مصاف فراز بام و خیب اراک / مس، میزبان نفت و گاز گچسارانبه گزارش  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  رقابت های لیگ برتر هندبال کشور در هفته دوم ، با برگزاری ۵ دیدار در روز های پنج شنبه و جمعه پیگیری می شود.


بیشتر بخوانید: هفته اول لیگ برتر هندبال برگزار شد


در گروه نخست این رقابت‌ها که تیم‌های زاگرس اسلام آباد، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، ذوب آهن اصفهان، ستارگان دشتستان، سربداران سبزوار و زغال سنگ طبس حضور دارند در روز پنج شنبه تیم‌های ذوب آهن اصفهان - زاگرس اسلام آباد غرب و ستارگان دشتستان - سربداران سبزوار به مصاف یکدیگر می‌روند و دیگر دیدار این گروه هم روز جمعه میان تیم‌های زغال سنگ طبس و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون برگزار می‌شود.

تیم هندبال زاگرس اسلام آباد و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در این گروه با ۲ امتیاز صدر نشین هستند و تیم‌های ذوب آهن و ستارگان دشتستان هم به ترتیب در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.


بیشتر بخوانید: با نایب رئیس هندبال از لباس‌های ساحلی بانوان تا پوشش رادیویی و بلاتکلیفی نیمکت تیم‌های ملی


گروه دوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال هم شاهد دیدار‌های جذاب و دیدنی خواهد بود. تیم‌های هندبال فولاد مبارکه سپاهان، فراز بام خاییز دهدشت، نفت و گاز گچساران، خیبر اراک و مس کرمان حضور دارند.

سپاهانی‌ها با یک برد در این گروه صدر نشین هستند و در این هفته با قرعه استراحت رو به رو هستند، تیم‌های هندبال فراز بام خائیز دهدشت - خیبر اراک و مس کرمان - نفت و گاز گچساران در این هفته با هم بازی می‌کنند.


بیشتر بخوانید: حضور کوبل داوری هندبال در تورنمنت بین المللی ایتالیا


انتهای پیام/ 

برنامه هفته دوم رقابت های لیگ برتر هندبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار