گاز رسانی به ۴۰۷ روستای آذربایجان غربی/بهره مندی ۸۵درصد خانوار روستایی

مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی گفت: هم اکنون عملیات گازرسانی به ۴۰۷ روستا در سراسر استان در حال اجراست.

علیرضا شیخی مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت: در راستای رساندن نعمت گاز طبیعی به خانوار استان خصوصا در مناطق محروم روستایی از ابتدای سال تا کنون بیش از ۴۸۸ کیلومتر شبکه گاز طبیعی اجرا شده است.
 
او افزود: هم اکنون ۴۰۷ روستای استان تحت پوشش عملیات گازرسانی قرار دارد که با بهره برداری از این پروژه‌ها درصد خانوار بهره‌مند از گاز طبیعی استان به بالای ۸۵ درصد ارتقا خواهد یافت.
 
شیخی با اشاره به اینکه گازرسانی به همه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار نقشه راه و برنامه اصلی شرکت گاز استان است افزود: آذربایجان غربی با ۱۰۷۵ روستای گازرسانی شده، از ضریب نفوذ ۶۶ درصدی گاز در بین خانوار روستایی برخوردار است.

او ادامه داد: در ۵ ماه نخست امسال بیش از ۵ هزارو ۴۲۸ مورد انشعاب گاز طبیعی در استان نصب و به بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی نیز به شبکه گاز طبیعی کشور متصل شده اند.

مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی تصریح کرد: در هفته دولت امسال علاوه بر بهره برداری از عملیات گازرسانی چندین روستا در سراسر استان، چندین روستای دیگر نیز وارد فاز عملیات اجرایی گازرسانی خواهند شد.

علیرضا شیخی اظهار کرد: هدف ما تبدیل کردن استان آذربایجان غربی به یک استان سبز است و روند روبه رشدی که در سال‌های اخیر در امر گازرسانی داشته ایم موید این امر است.

او تاکید کرد: همکاری نهاد‌ها و سازمان‌ها و همچنین همراهی مردم می‌تواند به فرایند گازرسانی به روستا‌های محروم استان شتاب بیشتری بخشد که امیدواریم این امر مهم در سایه همکاری بیش از پیش سازمان‌ها و نهاد‌های خدمات رسان تحقق یابد.
 
انتهای پیام/م
 

 

گازرسانی به روستاهای آذربایجان غربی

 
برچسب ها: اخبار اقتصادی ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.