خواب آلودگی و حواس پرتی شهروندان بهانه‌ گوشی قاپ‌ها برای سرقت

چهار نفر از گوشی قاپ‌های محله پیروزی با ۲۰۰ فقره سرقت تلفن همراه دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه طرح کاشف ۳ با یکی از کیف قاپ‌هایی که در محله پیروزی اقدام به سرقت تلفن همراه شهروندان می‌کرد به گفت‌وگو پرداختیم.

متهم که جوانی ۲۳ ساله بود به دلیل گوشی قاپی و سرقت از شهروندان، توسط مأموران بازداشت شد.

متهم درباره تعداد سرقت‌هایش گفت: نزدیک به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی از شهروندان را در سابقه خود دارم.

او درباره نحوه سرقت تلفن همراه از شهروندان گفت: به همراه ۳ نفر دیگر از همدستانم سوار بر موتورسیکلت می‌شدیم و با شناسایی سوژه‌ها و سوءاستفاده از حواس پرتی آن‌ها، اقدام به گوشی قاپی می‌کردیم.


بیشتر بخوانید: فرار سارقان به افغانستان پس از سرقت دو میلیاردی


متهم در پاسخ به این سوال که با تلفن‌های سرقتی چه می‌کردید؟ گفت: تلفن‌های سرقتی را بر اساس نوع و مدل‌شان در بازار مولوی و شوش با قیمتی مناسب می‌فروختیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا سابقه اعتیاد هم داری؟ بیان کرد: یک سال است که به شیشه اعتیاد دارم، به خاطر تأمین موادمخدر مصرفی خود گوشی قاپی می‌کنم.

متهم در اظهار نظر عجیبی خطاب به شهروندان گفت: شهروندان وقتی صبحگاه برای رفتن به محل کار، دانشگاه و غیره از منازل خود خارج می‌شوند، خواب آلود نباشند، چرا که بیشتر سوژه‌های مورد سرقت ما خواب آلود بودند و ما برای سرقت از این موضوع نهایت استفاده را می‌کردیم و در حالی که مردم حواسشان  نبود، اقدام به گوشی قاپی از آن‌ها می‌کردیم.

انتهای پیام/

دستگیری گوشی‌قاپان حرفه‌ای محله پیروزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار