رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم خبر داد؛

افزایش بیش از ۶۰ درصدی کشف مواد مخدر در قم

سرهنگ میرزایی از افزایش بیش از ۶۰ درصدی کشف مواد مخدر در قم،در پنج ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سرهنگ میرزایی،رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم در جلسه امروز شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: در این مدت هجده شبکه قاچاق مواد مخدر شناسایی و متلاشی شدند که ۶۴ درصد بیشتر از زمان مشابه سال ۹۷ است.

او آمار کشف مواد مخدر را هم بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم اعلام کرد و افزود: در ۵ ماه پارسال حدود ۲ هزار و ۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: آمار دستگیری قاچاقچیان، توزیع کنندگان خرده فروشان و معتادان مواد مخدر هم در این مدت شش درصد رشد داشته است.

در این جلسه گزارش دادگستری و اداره کل زندان‌ها از اجرای طرح‌های کارگاه‌های سبک زندگی، نا امن سازی محیط‌های تولید و توزیع مواد مخدر، مراقبت بعد از خروج معتادان از زندان و درمان غیر دارویی آسیب‌های ناشی از اعتیاد ویژه معتادان زندانی، خودیاران، خانواده زندانیان ومربیان آن‌ها ارائه و بررسی شد.

پیگیری تسهیل جابجایی خانواده زندانیان از قم تا زندان مرکزی و استفاده از اعتبارات تبصره در ماده ۱۵ قانون مبارزه با مواد مخدر برای باز پروری معتادان در کمپ‌های خصوصی هم از مصوبات امروز این شورا بود.

انتهای پیام/ش

جلسه  شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رئیس پلیس مواد مخدر قم
۱۹:۰۱ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
رئیس پلیس مواد مخدر استان قم جناب سرهنگ منصوری متین منصوب شد
Iran (Islamic Republic of)
سرهنگ مرادی تبار
۱۶:۲۰ ۱۷ تير ۱۴۰۲
رئیس پلیس مواد مخدر استان قم هم استان تهران جناب سرهنگ مرادی تبار استان استان مرکزی استان لرستان باستان تهران و استان منصوب شد
Iran (Islamic Republic of)
جناب سرهنگ مرادی تبار تبار
۱۶:۰۹ ۱۷ تير ۱۴۰۲
رئیس پلیس مواد مخدر استان قم
آخرین اخبار