جایزه ۵ میلیون دلاری آمریکا برای سه سرکرده داعش! + تصاویر

وزارت خارجه آمریکا برای هر کسی که در خصوص سه سرکرده گروه تروریستی داعش اطلاعاتی بدهد، جایزه ۵ میلیون دلاری تخصیص داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشاتودی، وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد جایزه‌ای به ارزش ۵ میلیون دلار برای هر کسی که اطلاعاتی در خصوص مکان حضور ۳ سرکرده داعش ارائه دهد، تخصیص داده است.

طبق بیانیه وزارت خارجه آمریکا این سه نفر «عبدالرحمن مولی»، «سامی جاسم محمد الجبوری» و «معتز نعمان عبد نایف نجم الجبوری» هستند. وزارت خارجه آمریکا این جایزه را در چارچوب برنامه ادعایی «پاداش برای عدالت» که در سال ۱۹۸۴ آن را راه اندازی کرده، ارائه کرده است.

جایزه ۵ میلیون دلاری آمریکا برای سه سرکرده داعش+ عکس

طبق اعلام پایگاه «پاداش برای عدالت»، امیر محمد سعید عبدالرحمن مولی که به عنوان «حاجی عبدالله» شناخته می‌شود، یکی از سرکردگان داعش است که احتمال می‌رود جانشین ابوبکر بغدادی شود. وی بر چندین عملیات گروه تروریستی داعش نیز نظارت کرده است.

همچنین سامی جاسم محمد الجبوری موسوم به «حاجی حمید» مسئول دادوستد‌های پولی این گروه تروریستی، از جمله فروش نفت و گاز است. اما سومین سرکرده به نام «معتز نعمان عبد نایف نجم الجبوری» معروف به «حاجی تیسیر» بر ساخت بمب‌های انفجاری برای داعش و دیگر فعالیت‌های مخرب نظارت می‌کرد.

جایزه ۵ میلیون دلاری آمریکا برای سه سرکرده داعش+ عکس

این در حالی است که حمایت آمریکا از گروه‌های تروریستی و کمک به ایجاد داعش و نفوذ آن به عراق و سوریه به اثبات رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حبیب
۱۰:۲۸ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
همه داعش از آمریکاست و به سوی آمریکا باز میگردند
Iran (Islamic Republic of)
امیر هوشنگ
۲۳:۰۶ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
سلام امریکا یا به قول ظریف ایالات متحده این سگان را پرورش میده خرج میکنه به منطقه اعزام میکنه خون هزاران بی گناه را به خاطر ناامن کردن خاورمیانه به دست این اشرار میریزه.
آخرین اخبار