داستان تکراری خرابی تله کابین گنجنامه/ گرفتاری ۲۰۰ نفر در ارتفاعات الوند

تله کابین گنجامه همدان شب گذشته دچار نقص فنی و ۲۰۰ نفر در ارتفاعات الوند و دشت میشان گرفتار شدند.

داستان تکراری خرابی تلکابین گنجنامه/ گرفتاری 200 نفر در ارتفاعات الوند حمید عرفی یگانه معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،با اشاره به خرابی  تله کابین گنجنامه همدان در شب گذشته، گفت: در ساعت ۲۰ شب گذشته به مرکز  کنترل و عملیات  جمعیت هلال احمر استان همدان گزارش خرابی تله کابین اعلام شد که دراسرع وقت تیم‌های عمیلات  هلال احمر به منطقه اعزام شدند.

او با بیان اینکه ۲۰۰ نفر از گردشگران و مسافران در ارتفاعات الوند و دشت میشان گرفتار شده بودند، گفت:  این افراد توسط امداد گران جمعیت هلال احمر  به گنجنامه انتقال داده شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: در این عملیات  ۵ تیم امداد کوهستان، یک تیم واکنش سریع و یک تیم آفرود تا ساعت ۱۵ بامداد به حادثه دیدگاه امداد رسانی کردند.

یگانه در ادامه افزود:  دراین  عملیات ۱۵ خوردو آفرود هلال احمر، یک خودرو از میراث فرهنگی و یک خودرو آفرود شخصی حادثه دیدگان را به  گنجنامه انتقال دادند.

او با بیان اینکه در این عملیات ۲۰ نفر دچار شوک عصبی و افت فشار شدند، افرود: بیش از ۲۸ تخت پتو بین حادثه دیدگاه توزیع شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان  خاطر نشان کرد: در این عملیات ۵۰ امداد گر جمعیت هلال احمر استان در ۷ تیم امدادی که گردشگران و مسافران امداد راسانی کردند.

یگانه با اشاره به توقف و کندی تله کابین گنج نامه، بیان کرد: افراد گرفتار در کابین  به علت  آهستگی  حرکت پس از مدتی طولانی به ایستگاه ابتدایی منتقل شدند.

در ادامه داستان های تله کابین گنجامه شب گذشته برای چندمین بار این تله کابین دچار حادثه و توقف در حرکت شد.

تله کابین گنجامه همدان که با حواشی ومنتقدان زیادی در ارتفاعات گنجنامه و بکر الوند سال‌ها پیش آغاز به کار کرد و با وعده مسئولان و متولیان مجموعه، مرکزی برای جذب گردشگر و توریست عنوان شد حالا پس از سریال تکراری خرابی تله کابین خود می‌تواند عاملی برای عدم جذب گردشگر و توریست از منطقه کردشگری گنجنامه شود.

تله‌کابین گنجنامه شب گذشته حین پخش زنده شب فیروزه‌ای از رسانه ملی دچار نقص فنی شد.

داستان تکراری خرابی تلکابین گنجنامه/ گرفتاری 200 نفر در ارتفاعات الوند

داستان تکراری خرابی تلکابین گنجنامه/ گرفتاری 200 نفر در ارتفاعات الوند

داستان تکراری خرابی تلکابین گنجنامه/ گرفتاری 200 نفر در ارتفاعات الوند

انتهای پیام/د.ا

خرابی مجدد تله کابین گنجامه همدان

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.