با حضور آیت‌الله سبحانی:

حوزه علمیه مدینه العلم الکاظمیه در یزد افتتاح شد

حوزه علمیه مدینه العلم الکاظمیه یزد امروز با حضور آیت‌الله سبحانی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام سید محمد کاظم مدرسی مدیر حوزه علمیه کاظمیه یزد با اشاره به اینکه حوزه علمیه کاظمیه برای اولین بار به این شکل در شرق کشور احداث شده است، گفت : ساخت حوزه علمیه کاظمیه در سال ۹۳ در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع آغاز شد و در جوار آن نیز مسجدی با متراژ بیش از ۱۳۰۰ مترمربع نیز طراحی شده است.

او افزود: این حوزه علمیه بر اساس استاندارد‌های خاص با تاریخ ۱۰۰۰ ساله پایه گزاری شده و قرار است ۵۰۰ طلبه را در سطوح ۱ و ۲ و امور پژوهشی پذیرش کند.

حوزه علمیه مدینه العلم الکاظمیه یزد به همت حجت‌الاسلام سید محمدکاظم مدرسی یزدی احداث شده و ظرفیت آن نزدیک به ۵۰۰ نفر طلبه است.

امام جمعه بخش مرکزی یزد تشویق طلاب ممتاز یزد، ملبس شدن روحانیان و همچنین افتتاح سال تحصیلی حوزه‌های علمیه استان از جمله برنامه‌های سفر آیت الله العظمی جعفر سبحانی به یزد است.

آیت الله سبحانی از مراجع عظام تقلید صبح امروز با استقبال آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان، آیت الله وافی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، طالبی استاندار، جمعی از مسئولان، علما، روحانیان و مدیران حوزه‌های علمیه وارد یزد شد.

انتهای پیام/ی

افتتاح حوزه علمیه مدینه العلم الکاظمیه یزد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.