ساماندهی سرویس های ایاب و ذهاب دانش آموزی در آبدانان

مدیرآموزش و پرورش شهرستان آبدانان از ساماندهی ۲۰ سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان درسال تحصیلی آینده درشهرستان آبدانان خبر داد.

ساماندهی سرویس های ایاب و ذهاب دانش آموزی در آبدانانپیری مدیرآموزش و پرورش شهرستان آبدانان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: بیش از ۴۰۰ دانش آموز توسط ۲۰ سرویس دانش آموزی در شهرستان آبدانان جابه جا می‌شوند که پیش بینی می‌شود این تعداد دانش آموز در سال تحصیلی آینده افزایش داشته باشند و متناسب با این افزایش، تعداد سرویس‌های ایاب و ذهاب نیز افزایش پیدا می‌کندو ساماندهی می شود .

او ادامه داد: فرسودگی ناوگان سرویس دانش آموزی این شهرستان از جمله مشکلات اصلی در این زمینه می‌باشد که برای برطرف کردن این موضوع در سال تحصیلی آینده برنامه‌هایی تدارک دیده شده است.

پیری اظهار کرد: شهرستان آبدانان از جمله مناطقی می‌باشد که دانش آموزان مستعدی در آن تحصیل می‌کنند و ما نیزسعی داریم با فراهم کردن امکانات و قراردادن مسایل رفاهی در اختیار این دانش آموزان زمینه را برای رشد و پیشرفت هر چه بیشتر این دانش آموزان فراهم کنیم.

او در رابطه با ورود کلاس اولی‌ها به مدارس بیان کرد: در نظر داریم مقدمات لازم برای برگزاری جشن شکوفه‌ها و زنگ مهر و آغاز سال تحصیلی جدید را در قالب پروژه مهر در سطح شهرستان برگزار کنیم.

انتهای پیام/ ن

فعالیت ۲۰ سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزی در آبدانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.