اجرای بازی‌های بومی ـ محلی در ۷ منطقه همدان

مسؤول تربیت بدنی سپاه ناحیه شهرستان همدان از برگزاری بازی‌های بومی ـ محلی در ۷ منطقه این استان خبر داد.

اجرای بازی‌های بومی ـ محلی در ۷ منطقه همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیدجواد جعفری، مسؤول تربیت بدنی سپاه ناحیه شهرستان همدان گفت: در طرح «علی (ع) وقف اسلام» برگزاری چندین برنامه‌های ورزشی در هفت منطقه شهرستان همدان تعریف شده که برنامه‌ها از روز شنبه هفته جاری شروع شده و تا اول شهریور ادامه دارد.

او با بیان اینکه برنامه‌های ورزشی تاکنون در کوی کوثر، کوی ولیعصر (عج)، شهرک بهشتی، شهرک مدنی و چند نقطه دیگر برگزار شده است،گفت: این بازی‌ها هر روز در یک مرحله انجام می‌شود.

مسؤول تربیت بدنی سپاه ناحیه شهرستان همدان از برگزاری بازی‌هایی، چون دارت، طناب‌کشی، چوب‌کشی، لی لی، دستمال‌قاپی در این هفت محله خبر داد و هدف از آن را ایجاد شور و نشاط برای جوانان و نوجوانان دانست.

جعفری با بیان اینکه در قالب این برنامه‌ها ورزش‌های سنتی را بدون هزینه به محله‌ها بردیم تا کودکان و نوجوانان به ورزش علاقمند شوند ادامه داد: متاسفانه امروزه کودکان و نوجوانان برای ورزش کردن به نقطه دائمی در شهر مراجعه می کنند، که هدف این برنامه جمع رونق ورزش در محلات است.

او با تأکید بر اینکه در هر برنامه متناسب با جمعیت محله حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر در بازی‌ها مشارکت دارند، گفت: حضور والدین به همراه کودکان و نوجوانان  نیز بسیار جذاب است.

انتهای پیام/ب

بازی‌های بومی ـ محلی با مشارکت ۵۰۰ نفر در حال برگزاری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار