کلافگی دولت ترامپ درمقابله با ایران؛

اعتراف کارشناس BBC به دروغ پردازی‌های آمریکا +فیلم

ویدئویی از اعتراف کارشناس BBC و دروغ‌پردازی های دولت آمریکا درباره مقابله با ایران را مشاهده می کنید.

کلافگی دولت ترامپ درمقابله با ایران؛ اعتراف کارشناس bbc به دروغ پردازی‌های آمریکا برای مردم +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ترامپ با تحریم های ضد ایرانی خود و خروج از برجام ، انتظار داشت کاری که بمب و موشک و هواپیماهای جنگی باید انجام دهند با تحت فشار قرار دادن اقشار مختلف مردم ایران، توسط خود آنها علیه نظام جمهوری اسلامی انجام دهد و در نهایت، خود ثمره آن را درو کند اما بعد از چندین سال تلاش علیه دولت و مردم ایران بارها به زبان های مختلف، به شکست خود در برابر ایران اعتراف کرده است .

به تازگی ویدئویی از اعتراف کارشناس شبکه سلطنتی bbc فارسی به شکست و کلافگی دولت ترامپ در مقابل ایران منتشر شده است .بهمن کلباسی در این ویدئو می گوید:"در داخل آمریکا ادعا می کنند ما جلوی ایران را گرفتیم در خارج از آن به پیشروی های ایران اعتراف می کنند!" در ادامه ویدئویی از اعترافات جالب کارشناس BBC فارسی را از شکست و کلافگی آمریکا در مقابله با ایران را مشاهده می کنید.

ترامپ می داند که امریکا با استفاده از قدرت نظامی نمی تواند حریف ایران شود. او خبر دارد که در زمان جنگ های ۸ ساله و سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، امریکا در عصری که همه کشورهای جهان با آن همسو بودند، نتوانست دولت انقلابی ایران را ساقط کند؛ اکنون که قدرت نظامی و بازدارنده ایران نسبت به سال های اول پیروزی انقلاب، صدها بار افزایش و گسترش پیدا کرده، هرگز چنین ایده ای امکان اجرایی شدن ندارد؛ بنابراین، سعی کرد ایران را از درون منفجر کند؛ اما حتی در استفاده از این حربه هم ناکام ماند.

انتهای پیام/

برچسب ها: bbc ، آمریکا ، ترامپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن برفی
۲۲:۰۳ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
به حمدالله در آینده ای نزدیک ایران قدرتمند پوزه آمریکا را به خاک می مالد ، ایران با قدمتی هزاران ساله این توانایی را دارد تا کشورهای صد ساله را شکست دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
آمریکا هیچ غلطی نمی تواند ‌بکند
به آمریکا بگویید از ایران عصبانی باش واز این عصبانیت بمیر
امروز ایران فردا فلسطین
هدف اول در خودکفاییه اقتصادی سعی در نگهداری و تعمیر است
(فرمایشات امام خمینی ره وسیدعالی قدر دکتر بهشتی)
United States of America
ناشناس
۱۴:۵۱ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
درود بر ایران و ایرانی
آخرین اخبار