معاون فنی سازمان نظام پزشکی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سازمان نظام پزشکی، تبلیغات پزشکان در فضای مجازی را رصد می‌کند

جهانگیری با بیان اینکه سازمان نظام پزشکی، تبلیغات پزشکان در فضای مجازی را رصد می‌کند، گفت: این سازمان بر رعایت قوانین تأکید دارد.

سازمان نظام پزشکی، تبلیغات پزشکان در فضای مجازی را رصد می‌کندمحمد جهانگیری، معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برخی تبلیغات خارج از عرف در حوزه سلامت و امورپزشکی در فضای مجازی اظهار کرد: سازمان نظام پزشکی در زمینه فعالیت پزشکان و تبلیغات آنها در فضای مجازی، قوانینی را ابلاغ کرده است. با افزایش تبلیغات پزشکان در فضای مجازی، این سازمان تاکید جدی بر رعایت قوانین ابلاغی دارد.
 
او ادامه داد: هرگونه تبلیغات در زمینه خدمات پزشکی باید در چارچوب‌ آئین نامه ابلاغی سازمان نظام پزشکی باشد، در غیر این صورت با فرد متخلف برخورد قانونی می‌شود.
 
جهانگیری بیان کرد: قوانین ابلاغی مربوط به تبلیغات پزشکان در گذشته شامل فضای مجازی و اینستاگرام نبوده، اما با توجه به شرایط جدید، فضای مجازی نیز مشمول قوانین ابلاغی سازمان نظام پزشکی شده است.

بیشتر بخوانید: پزشکان باید تبلیغات در فضای مجازی را با مجوز نظام پزشکی انجام دهند
معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی افزود: سازمان نظام پزشکی، تبلیغات پزشکان در فضای مجازی را رصد می‌کند و در صورت مغایرت با قوانین ابلاغی تذکرات لازم را به فرد متخلف می‌دهد.
 
او گفت: در زمنیه تبلیغات و اطلاع رسانی خدمات پزشکی به خصوص در حوزه زیبایی سازمان نظام پزشکی هماهنگی‌های لازم را با وزارت ارشاد، شهرداری، وزارت کشور، صدا و سیما و بازرسی کل کشور انجام داده است .
 
انتهای پیام/

فضای مجازی، مشمول قوانین ابلاغی سازمان نظام پزشکی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار