برگزاری گردهمایی سالیانه مروج‌های درس‌هایی از قرآن در مشهد

بیست و هفتمین گرده همایی سالیانه مروج‌های درس‌هایی از قرآن و اداره آموزش و پرورش استان‌ها در مشهد برگزار شد.

گردهمايي ساليانه مروجهاي درس هايي از قرآن در مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد موحدی نژاد مدیر عامل موسسه ترویج فرهنگ قرآنی درس‌هایی از قرآن گفت: برنامه درس‌هایی از قرآن از اول مهر هر سال تا پایان اسفند ماه هر پنج شنبه از شبکه یک سیما و تکرار آن در روز شنبه هر هفته از شبکه قرآن پخش خواهد شد که دانش آموزان مقطع متوسطه با دیدن این برنامه و پاسخ به سوالات انتهای برنامه، وارد مسابقه خواهند شد.

او تصریح کرد: حدود ٣٠ هزار نفر دانش آموز مقطع متوسطه در کشور تحت پوشش هستند که پس از ١٨ برنامه با کسب نمرات قابل قبول، به آزمون نهایی راه می‌یابند، و آمار نهایی تعداد آن‌ها ٣درصد از کل دانش آموزان متوسطه می‌باشد.

مدیر عامل موسسه ترویج فرهنگ قرآنی درس‌هایی از قرآن گفت: سه دستور کار اساسی در بیست و هفتمین گردهمایی مورد بررسی قرار می‌گیرد که در کارگاه‌های آموزشی ظرف امروز و فردا بحث و گفتگو خواهد شد.

موحدی نژاد افزود: تغییر زمان آزمون‌های نهایی، افزایش تعداد برگزیدگان نهایی و نیز درگیر کردن مدارس و دانش آموزان مقطع ابتدایی، سه دستور کار اساسی مورد بررسی در کارگاه‌های این گرده همایی می‌باشد.

او ادامه داد: این برنامه در رفتار‌های اجتماعی و دینی دانش آموزان تاثیر گذار بوده است و با توجه به درخواست‌های آموزش و پرورش کشور و نیز اولیای دانش آموزان، هدف بر این است که دانش آموزان مقطع ابتدایی را نیز نسبت به بهره‌مند شدن از آثار مثبت این برنامه درگیر کنیم.

 
انتهای پیام// ر. س
 

مهرماه ۹۸ آغاز  بیست و هشتمین دوره درس‌هایی از قرآن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.