بسته حوادث ۳۱ مردادماه ۹۸.

نگاهی به حوادث امروز پنجشنبه ۳۱ مرداد در خوزستان

مهم‌ترین حوادث امروز، پنجشنبه ۳۱ مرداد ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث در نقاط مختلف خوزستان در پنجشنبه ۳۱ مردادماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

 عاملان تیراندازی به ترانس برق در اهواز به ایستگاه پایانی رسیدند

سرهنگ محسن دالوند   فرمانده انتظامی اهواز گفت: تیراندازی در مراسم ترحیم در منطقه کوی مدرس اهواز که منجر به ایجاد خسارت جدی ترانس برق همجوار محل برگزاری این مراسم و به دنبال آن موجب قطع برق منطقه در ساعات گرم یک روز شرجی شد.

او افزود: با توجه به نارضایتی و رنجش خاطر ساکنان آن منطقه از وضعیت به وجود آمده بررسی موضوع و دستگیری عاملان تیراندازی در دستور کار پلیس اهواز قرار گرفت.

سرهنگ دالوند بیان داشت: با توجه به حساسیت موضوع مأموران کلانتری ۲۵ اهواز  با انجام اقدامات اطلاعاتی و پس از هماهنگی مرجع قضایی ۳ نفر از عاملان تیراندازی به ترانس برق را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز تصریح کرد: در بازرسی‌های به عمل آمده از مخفیگاه متهمان، یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز به همراه ۸۵ فشنگ مربوطه کشف شد.

این مقام مسئول ادامه داد: متهمان پس از اعتراف به جرم خود برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

سرهنگ دالوند گفت: طبق قانون مجازات اسلامی رسم ناخوشایند تیراندازی در مراسمات شادی و عزا که موجب رعب و وحشت شهروندان و در برخی موارد باعث ایجاد خسارت به اموال عمومی، جرح و حتی مرگ شهروندان می‌شود، جرم تلقی و مطابق قانون با آن برخورد می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار