مشاور عالی مقام معظم رهبری؛

نقش مهم حضور سادات در ترویج مذهب شیعه اثنی عشری

مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: برکاتی که در کشور است به خاطر حضور ذریه سادات در ایران و نقش اساسی آنان در اعتقادات مذهبی مردم است.

نقش مهم حضور سادات در ترویج مذهب شیعه اثنی عشریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  علی اکبر ولایتی مشاور عالی مقام معظم رهبری در نخستین همایش کشوری سادات رضوی که امروز در مشهد برگزار شد گفت: مفتخریم در کشوری هستیم که محل ظهور و بروز سادات است و یکی از علل مهم برکات اعتقادی در این کشور به خاطر حضور موثر و فعال سادات علوی در ایران است که نقش اساسی در اعتقادات مذهبی کشور دارد.

او تصریح کرد: بعد از وصیت بسیار مهم پیامبر اسلام (ص) که فرمودند انی تارکم فیکم الثقلین، عده‌ای تلاش داشتند ثقل دوم را ندیده بگیرند بنابراین  از همان زمان اهل بیت (ع) نقش مهمی در جلوگیری از چنین انحرافی ایفا کردند.

انتهای پیام//م. پ

حضور علی اکبر ولایتی در نخستین همایش کشوری سادات رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۲۲:۳۳ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
یک فرهنگ به غلط در کشور راه یافته که نحوه لباس است، مثلا لباس بدن نما، جلو باز و امثال اینها که فکر کنید ببینید آیا با فرهنگ ایرانی منطبق است؟! ، کجاست شهید آوینی که درس مردانگی حسینی می داد و در سلوکش حس وطن دوستی را زنده می کرد، ترا خدای فاطمه زهرا (س) و امیرالمونین علی (ع) جامعه خود در همه ی سطوح حداقل هایی را رعایت کنند تا خودشان راحت باشند و همانقدر که زنان نسبت به فرهنگ جامعه اعم از شخصیت در ظاهر و رفتار و...مسیول اند، مردان بیشتر مسیول اند و پیشرفت علمی و عملی کشور و خدمت به مردم در گروی حفظ فرهنگش است، همانطور که فرهنگ کشور تحت تاثیر شرایط اقتصادی و ناموس داری مردم بهتر و زیباتر می شود