حادثه غیرمنتظره ای که مشتریان رستوران را فراری داد + فیلم

کنده شدن ناگهانی سقف یک رستوران حین وقوع طوفان در آمریکا موجب زخمی شدن دو نفر شد.

حادثه غیرمنتظره ای که مشتریان رستوران را فراری داد! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مشتریانی که دوشنبه شب در یک رستوران در آمریکا حضور داشتند نمی‌دانستند چه حادثه وحشتناکی در انتظارشان  است. مشتریان این رستوران در حال صرف غذا بودند که طوفان و وزش باد شدید موجب کنده شدن سقف رستوران شد. در این حادثه که در منطقه «کلمسون " واقع در ایالت کالیفرنیای غربی رخ داد دو تن زخمی شدند. یکی از زخمی‌شدگان این حادثه «ساموئل فوستر»، خدمتکار رستوران و دیگری یکی از مشتریان حاضر در رستوران بود. ساموئل در این حادثه از ناحیه پیشانی مجروح شد.


بیشتر بخوانید: نجات زن جوان در حال خودکشی در ایستگاه قطار! +فیلم


در ویدئویی که توسط یک شاهد عینی و به‌صورت تصادفی با تلفن همراه تهیه شده، لحظه وقوع این حادثه به تصویر کشیده شده است. در این ویدئو مشاهده می‌شود که پس از وقوع طوفان، ناگهان سقف رستوران کنده شده و به هوا بلند می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد که تعدادی از مشتریان رستوران پیش از کنده شدن سقف موفق به خروج از محوطه رستوران می‌شوند.

بنا به گفته «کاندیک بل»، مدیر این رستوران این حادثه هنگامی رخ داد که آن‌ها خود را آماده پذیرایی از صد‌ها مشتری می‌کردند. ظاهرا در هنگام وقوع حادثه تعداد کمی از مشتریان در داخل رستوران و محوطه بیرون آن حضور داشتند.

انتهای پیام/

لحظه کنده شدن سقف رستوران بر اثر وقوع طوفان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار