آزمون سخت دروازه‌بان جوان مقابل تراکتور

دروازه‌بان جوان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان اصلی‌ترین گزینه تارتار برای حفاظت از دروازه تیمش مقابل تیم قدرتمند تراکتور تبریز است.

آزمون سخت دروازه بان جوان در برابر تراکتوربه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از جدایی مهرداد طهماسبی از تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان، مسئولان این باشگاه به دنبال جذب رحمان احمدی که سابقه بازی در پرسپولیس را داشت بودند، اما در نهایت با این دروازه بان ۳۹ ساله به توافق نرسیدند تا کوروش ملکی دروازه بان فصل گذشته سپیدرود رشت که گفته می‌شد برای جانشینی سید مهدی رحمتی مدنظر باشگاه استقلال قرار گرفته، به این تیم بپیوندد.


بیشتر بخوانید: بهادری: اجازه نمی‌دهیم بازی هایمان در شهر دیگری برگزار شود


ملکی در ۶ بازی تدارکاتی که برای زرد پوشان مسجد سلیمانی به میدان رفت تنها ۲ گل دریافت کرد، اما به دلیل آنچه بی انضباطی این بازیکن اعلام شد خیلی زود از این تیم کنار گذاشته شد تا نفت مسجد سلیمان دوباره به فکر جذب رحمان احمدی بیفتد. این بار ۲ طرف نزدیک‌تر از همیشه برای رسیدن به توافق قرار گرفته بودند، اما باز هم توافق نهایی صورت نگرفت.


بیشتر بخوانید: دروازه بان سابق پرسپولیس به نفت مسجد سلیمان نزدیک‌تر شد


با این حساب نفت مسجد سلیمان در بازی‌های پیش رو باید از حبیب فرعباسی، دروازه بان جوان خود که سابقه دعوت شدن به تیم ملی امید را هم دارد، استفاده کند.

شاگردان تارتار در اولین بازی کار سختی دارند و باید به مصاف تراکتور تبریزی بروند که در سال‌های اخیر همواره در قامت یک مدعی ظاهر شده و در نقل و انتقالات تابستانی هم به خوبی تقویت شدند.

دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و تراکتور امروز ساعت ۲۰:۱۵ برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید: قرعه سخت شاگردان تارتار در ۵ هفته ابتدایی لیگ


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.