قدردانی پاکستان از مواضع ایران در حمایت از مسلمانان کشمیر

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان از مواضع ایران برای حمایت از مسلمانان کشمیر قدردانی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، محمد فیصل، سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در نشست خبری هفتگی خود در اسلام آباد درباره مواضع جمهوری اسلامی ایران به ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص کشمیر، گفت: رهبر ایران همواره حامی بزرگ کشمیری‌ها هستند و ما از مواضع ایران به ویژه حضرت آیت الله خامنه‌ای در خصوص مردم کشمیر قدردانی می‌کنیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اقدام آمریکا برای تشکیل ائتلاف به اصطلاح دریایی و هرگونه درخواست واشنگتن از اسلام آباد برای پیوستن به این ائتلاف، گفت: پاکستان هیچ اطلاعی از این ائتلاف ندارد.

محمد فیصل با ابراز نگرانی نسبت به اقدام آمریکا مبنی بر تحریم "محمد جواد ظریف" وزیر امور خارجه ایران، گفت: اسلام آباد مخالف تحریم‌های یکجانبه است و بر ضرورت ادامه دیپلماسی برای حل مسائل تاکید دارد.

او افزود: دیپلماسی باید ادامه یابد و همه طرف‌ها مسائل را با روش‌های مسالمت آمیز حل کنند. نخست وزیر پاکستان نسبت به تنش‌های اخیر منطقه خلیج فارس ابراز نگرانی کرده است و تاکید دارد که باید به مسائل در فضای صلح آمیز رسیدگی شود.

محمد فیصل گفت: پاکستان بر مواضع اصولی خود برای مخالفت با تحریم‌های یکجانبه تاکید دارد و معتقد است گزینه دیپلماسی و گفت‌وگو باید همیشه روی میز باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آسیا ، خاورمیانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار