مدیرعامل شرکت ملی نفت خبر داد؛

اجرای ۷۹۱ پروژه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی/ بیش از ۴۰۰ پروژه مربوط به مناطق سیل‌زده است

مسعود کرباسیان گفت: ۷۹۱ پروژه از سوی این شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در مناطق نفتخیز و سیل‌زده درحال اجراست.

اجرای ۷۹۱ پروژه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی/ بیش از ۴۰۰ پروژه مربوط به مناطق سیل‌زده استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود کرباسیان معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: ۷۹۱ پروژه از سوی این شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در مناطق نفتخیز و سیل‌زده تعریف شده و درحال اجراست که از این تعداد ۴۱۶ پروژه مربوط به مناطق سیل‌زده است.

کرباسیان بیان کرد: از ۷۹۱ پروژه، ۲۷۸ پروژه خدماتی، ۱۷۴ آموزشی، ۱۳۷ ورزشی، ۱۲۲ بهداشتی و ۸۰ پروژه در حوزه راه، تعریف شده است.

او افزود: میزان اعتبار مورد نیاز برای اجرایی شدن ۷۹۱ پروژه شرکت ملی نفت ایران در مناطق نفتخیز و سیل زده، بیش از ۱۰ هزار و ۷۶ میلیارد ریال برآورد شده که تاکنون بیش از ۲ هزار و ۹۷۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

کرباسیان ادامه داد: ساکنان مناطق نفتخیز مردمانی صبور، با وسعت نظری بلند و ستودنی هستند که سختی زیست در مناطق صنعتی نفتی را به جان خریده اند و برای آبادانی این سرزمین در صنعت نفت ایران با نهایت سخاوت حضور دارند.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران افزود: مردم ساکن در مناطق نفتخیز به سبب حضور گسترده تاسیسات نفتی از برخی مزیت‌های طبیعی و زیست محیطی محروم بوده و شرکت ملی نفت ایران تلاش کرده کمی از سختی که بر این مردم می‌گذرد را با برخی اقدامات در حوزه مسئولیت اجتماعی جبران کند.

او بیان کرد: بخشی از پروژه‌های شرکت ملی نفت ایران در حوزه تامین نیاز‌های رفاهی، آموزشی و فرهنگی ساکنان مناطق نفتخیز به ثمر نشسته، و کمک‌های شرکت ملی نفت ایران به مردم زخم خورده از سیل نیز آغاز شده است.

کرباسیان گفت: امیدواریم با یاری خداوند و با همراهی تمام نهاد‌های مسئول هر چه زودتر شاهد آبادانی و بازسازی مناطق سیل زده باشیم و همزمان هم امکاناتی در شان مردم مناطق نفتخیز را در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

انتهای پیام/م

صحبت های مدیرعامل شرکت ملی نفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.