برنامه ریزی های سالانه از عوامل موثر در کسب عنوان برتر کشوری

رئیس دانشگاه هرنداصفهان گفت: برگزاری منسجم رویداد های مختلف فرهنگی، آموزشی و پژوهشی در کسب برگزیده کشوری موثر بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،  غلامرضا مالکی، رئیس دانشگاه علمی کاربردی هرند با توجه به انتخاب این مرکز در جمع ۲۶ دانشگاه علمی کاربردی برتر در کشور گفت: دانشگاه علمی کاربردی مرکز هرند هرساله در زمینه‌های فرهنگی همچون جشنواره رویش، فعالیت‌های کانون هلال احمر و سایر جشنواره‌های قرانی فعال بوده و موفق شده است تا عناوین متعددی کسب کند.

او در ادامه خاطر نشان کرد: برگزاری همایش‌ها و سمینار‌های خانوادگی با هدف حفظ ارتباط با سطح شهر از جمله برنامه‌هایی است که دانشگاه علمی کاربردی هرند برای آن برنامه ریزی کرده است.

غلامرضا مالکی در رابطه با دلیل موفقیت این دانشگاه در قرارگیری میان مراکز برتر علمی کاربردی کشور افزود: تنظیم برنامه‌های یک ساله و پنج ساله در جهت پیشبرد اهداف و برگزاری منسجم رویداد‌های مختلف فرهنگی، آموزشی وپژوهشی از دلایلی هستند که باعث شده تا این مرکز موفق به کسب چنین جایگاهی شود.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی هرند در پایان یادآور شد: برپا داشتن ۱۲۰ فعالیت فرهنگی ثبت شده از سوی این دانشگاه در درگاه وزارت علوم طی سال گذشته و اعطای مدارک فارغ التحصیلی در اسرع وقت به منظور راحتی بیشتر دانشجویان از سایر عوامل موثر در کسب عنوان برتر کشوری است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار