در پایان رقابت‌های دانش آموزان کشور؛

ژیمناست‌های کرمانی ۹ مدال رنگارنگ صید کردند

ژیمناست‌های کرمانی در دو بخش دختران و پسران با کسب ۹ مدال رنگارنگ از مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور افتخار آفرینی کردند.

هاشم زاده تقی رئیس هیئت ورزش های دانش آموزی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: سی و ششمین دوره مسابقات ژیمناستیک دانش آموزان کشور با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور در دو بخش دختران و پسران به میزبانی شهر کرد برگزار شد.

او با اعلام اینکه در پایان این رقابت ها، تیم ژیمناستیک متوسطه دوره‌ی اول دختران ناحیه دو کرمان، ۶ مدال رنگارنگ از این مسابقات کسب کرد، افزود: بدین ترتیب فاطمه السادات تهامی دو مدال طلا در ماده‌های خرک و چوب و مدال برنز در زمین را از آن خود کرد، هلیا ملکی نیز در زمین بر سکوی نخست ایستاد و درسا نامجو هم در ماده خرک به مقام نخست دست یافت و در زمین سوم شد.

زاده تقی با اشاره به اینکه تیم پسران ناحیه دو کرمان نیز با کسب دو نشان نقره و یک نشان برنز در این رقابت‌ها خوش درخشید، تصریح کرد: بر این اساس، دانیال سلطانی در پارالل و حرکات زمینی دو مدال نقره و علی شیخ شعاعی در وسیله خرک حلقه یک مدال برنز کسب کرد.

او ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به ورزشکاران، مربیان و سرپرستان تیم‌های دختران و پسران ناحیه دو کرمان، برای این ورزشکاران افتخار آفرین آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون کرد.

انتهای پیام/ب

درخشش ژیمناست‌های کرمانی در رقابت‌های دانش آموزان کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار