معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی خبر داد؛

ورود بیش از ۱۸ میلیون زائر طی چهار ماه امسال به خراسان رضوی/اجرای برنامه هایی برای زیارت آسان زائران بارگاه منور رضوی

معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: طی چهار ماه امسال ۱۸ میلیون و ۷۲ هزار و ۶۴ زائر و مسافر وارد این استان شده اند.

ورود بیش از ۱۸ میلیون زائر طی چهار ماه امسال به خراسان رضوی/اجرای برنامه هایی برای زیارت آسان زائران بارگاه منور رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  محمد صادق براتی معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی در حاشیه استقبال از اولین گروه حجاج خراسانی در فرودگاه مشهد گفت:  مقصد بیش از ۱۳ میلیون و هشت هزار و سه نفر از این تعداد مشهد بوده و با این تعداد زائر و مسافر طبق برنامه ریزی انجام شده مشکل خاصی پیش نیامده است.

او تصریح کرد: همچنین برنامه ریزی‌هایی برای زیارت آسان زائران بارگاه منور رضوی صورت گرفته و برنامه خاصی نیز پیش رو داریم که با اجرایی شدن آن امیدواریم بتوانیم بیش از پیش در خدمت زائران باشیم.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: این برنامه ریزی به منظور اجرایی شدن سفر‌های ارزان انجام شده که با همکاری دستگاه‌های اداری و ستاد خدمات سفر استان از اول شهریور ماه اجرایی خواهد شد.

براتی در خصوص بودجه زیارت نیز افزود: کارگروه ملی زیارت فعال شده و در جلسات این کارگروه در باره بودجه زیارت تصمیم گیری خواهد شد.

او  تصریح کرد: هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به عنوان بودجه زیارت در نظر گرفته شده که بخشی از آن متعلق به استان خراسان رضوی است و پیگیر تخصیص آن هستیم.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی با اشاره به آغاز پرواز‌های بازگشت حجاج خراسانی از عصر امروز گفت: اولین پرواز آنان امروز در فرودگاه مشهد به زمین نشست که این پرواز‌ها تا ۱۷ شهریور ادامه دارد.

امسال ۱۱ هزار زائر از استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی در قالب ۷۹ کاروان از فرودگاه مشهد عازم خانه خدا شدند.
 
انتهای پیام// ز.م
 

ورود بیش از ۱۳ میلیون زائر طی چهار ماه امسال  به  مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.