جشن و سرور مردم تهران در روز عید سعید غدیر +فیلم

ویدئویی از پذیرایی و توزیع شربت میان مردم توسط جوانان مؤمن هیئت حسینیون تهران در روز عید سعید غدیرخم امسال را مشاهده می‌کنید.

عید غدیربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هجدهمین روز از ماه ذی‌الحجه مصادف با واقعه مهم و تاریخی غدیرخم است؛ در سال دهم هجری قمری بود که پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) در مسیر بازگشت از حجة‌الوداع و در محلی به نام غدیرخم، حضرت امام علی(ع) را بنا به امر خداوند متعال، ولی و سرپرست مؤمنین پس از خود قرار دادند و این‌چنین فرمودند: " من کنت مولاه فهذا علی مولاه".

این عید سعید که بزرگترین عید شیعیان است، امسال نیز در سرتاسر ایران اسلامی با شکوه زیادی برگزار شد و مردم مؤمن کشورمان در نقاط مختلف کشور این روز فرخنده را جشن گرفتند؛ همچنین در این ایام حضور جوانان پاک‌دل و محب اهل بیت(ع) در اقصی نقاط کشورمان در کوچه‌ها و محلات جهت توزیع شیرینی و شربت و پذیرایی از مردم به طور فراوان به چشم می‌خورد که این موضوع یکی از نشانه‌های وجود عشق و محبت به حضرت امام علی(ع) در قلب جوانان و نوجوانان ایران اسلامی است.

در ادامه ویدئویی از پذیرایی و توزیع شربت میان مردم توسط جوانان مؤمن هیئت حسینیون تهران واقع در منطقه هفده شهریور تهران(جنوب شرق تهران) در روز عید سعید غدیرخم امسال را مشاهده می‌کنید.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: عید غدیر ، مذهبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار